Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#2974654
Esther Q schreef: Ik hoop dat Anne hem ook in haar auto stopt, ja :biggrin2:
Hahaha, als ik hem "vergeet" mee te nemen, dan stoppen de reuen hem wel in de auto! Die hebben hun buik totaal compleet vol van dat jonge, wilde ding! :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#2974656
joel schreef: o wat een leukert!!!
dus Anne is weer goed in andere dingen  ;)
Wanneer mag hij overkomen?
Verser vlees dan dit is er nog niet vervoerd met een bp-lijntje, geloof ik. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#2974657
Esther Q schreef: Ga jij eens gauw weg hier >:(

Geen idee wanneer hij komt, Aaaannneee???
We komen zaterdag over een week (23.8 ) aan bij oes hoes (da's Drents voor vårt hus :P), daarna is het helemaal aan jouzelf om te bepalen wanneer hij komt. :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op do 14 aug 2014, 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#2974658
Esther Q schreef: Hm... jullie maken me een beetje bang, Anne is idd wel heel errug stil :nerves:
Anne was de hele dag lentebok tanken in Drenthe vandaag. Kwestie van prioriteiten. :biggrin2:
Door Esther Q
#2974796
Anne in Duitsland schreef: Verser vlees dan dit is er nog niet vervoerd met een bp-lijntje, geloof ik. :biggrin2:
Whahaha! ;D

Vi ses!
Door Esther Q
#2975003
hollandse herder
Borke schreef: Anne heeft zijn oren scheef getrokken  :biggrin2:
Nee nee, Anne is hem goed aan het opvoeden :P
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2975223
Ow, wat lijkt me dat geweldig!! Een puppegup opvoeden en astie gaat puberen naar het koude zweden sturen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2975234
Anne in Duitsland schreef: Hij oogt zo nat doordat hij net met Laika heeft gespeeld. (Slobberslobber... :biggrin2:)
tjek.......waterproof......... missie geslaagd  :D

Wat een lekker bekkie zeg, hopelijk komt hij idd bij jou aan en verdwijnt hij niet naar de hoogste vleesbieder op bp, jij 100 kilo vlees ik je shokootje  :biggrin2:

@ Esther, volgens mij is dit je 2e herder? Ga je langzamerhand meer over naar herders? Of ga je kruizen met herders? Of is hij gewoon voor leuk erbij?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door