Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2973767
claudiaB schreef: Hier laat Joep heel mooi zien dat honden leven in het hier en nu en dealen met wat er is.
Gewoon lekker genieten van het leven ook al doen je pootjes het (even) niet meer.

Een groot voorbeeld voor ons mensen!! :)
Hier kunnen wij heel wat van leren.
Helemaal mee eens!  :)

Mooi om te zien, Pauline.  :-*
Door Lil
#2973783
Pauline schreef: En Lil.... die rolstoel die is zeker het proberen waard!! Het schijnt dat honden het heel makkelijk accepteren.
Ga ik toch eens kijken of je zo iets kunt uitproberen. Vandaag nog zo "triest" Boris wil ook meedoen, rent achter de bal en gaat op zijn gezicht, einde pret maar hij probeerde toch nog maar was mank. (zou hij dat van vrouwtje hebben? Ik ook enorm mank en toch op het strand haha hoewel ik toch eindelijk naar krukken ga neigen dus Boris dan maar aan de rolstoel?)
#2973838
Lil schreef: Ga ik toch eens kijken of je zo iets kunt uitproberen. Vandaag nog zo "triest" Boris wil ook meedoen, rent achter de bal en gaat op zijn gezicht, einde pret maar hij probeerde toch nog maar was mank. (zou hij dat van vrouwtje hebben? Ik ook enorm mank en toch op het strand haha hoewel ik toch eindelijk naar krukken ga neigen dus Boris dan maar aan de rolstoel?)
Zoek eens op marktplaats, ik heb geprobeerd om er eentje te huren, maar dat ging niet. Een gebruikte was wel zo gevonden.
#2973933
SUPER filmpje van Joep!! :D
Ik zei het al eerder, Joep doet gewoon zijn dingen zoals ie gewend is. Hij is en blijft dezelfde Joep, genietend van een modderplas en het graven van kuil. :)
Lil schreef: Ga ik toch eens kijken of je zo iets kunt uitproberen. Vandaag nog zo "triest" Boris wil ook meedoen, rent achter de bal en gaat op zijn gezicht, einde pret maar hij probeerde toch nog maar was mank. (zou hij dat van vrouwtje hebben? Ik ook enorm mank en toch op het strand haha hoewel ik toch eindelijk naar krukken ga neigen dus Boris dan maar aan de rolstoel?)
Hoe groot is Boris?
Wij hebben de hondenrolstoel van onze labrador Taylor nog. Ook op maat voor haar gemaakt bij hondenrolstoel.nl , maar je kunt wel wat stellen. Taylor heeft er het laatste jaar van haar leven met veel plezier in gelopen.
Je mag 'm lenen zolang het nodig is!

Ik heb 'm éénmaal op marktplaats gezet, maar na vele emails en telefoontjes wilde meneer er ineens maar een schijntje voor geven anders bestelde hij wel een nieuwe. Nou vroeg ik minder dan de helft van de nieuwprijs, dus heb hem verteld dat hij dan maar een nieuwe moest kopen. :biggrin2:
Toen heb ik besloten 'm nooit meer weg te doen, maar alleen nog uit te lenen. Is dat voor jaren, prima, maar als ie niet (meer) gebruikt wordt moet ie terug! De rolstoel heeft al een keer elders gelogeerd en een hond geholpen. ;)

Ik had mijn mening over een hondenrolstoel in 2009 al bijgesteld. ;)
Laatst gewijzigd door Ruisje op wo 13 aug 2014, 01:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#2973969
Ruisje schreef: SUPER filmpje van Joep!! :D
Ik zei het al eerder, Joep doet gewoon zijn dingen zoals ie gewend is. Hij is en blijft dezelfde Joep, genietend van een modderplas en het graven van kuil. :)
Hoe groot is Boris?
Wij hebben de hondenrolstoel van onze labrador Taylor nog. Ook op maat voor haar gemaakt bij hondenrolstoel.nl , maar je kunt wel wat stellen. Taylor heeft er het laatste jaar van haar leven met veel plezier in gelopen.
Je mag 'm lenen zolang het nodig is!

Ik heb 'm éénmaal op marktplaats gezet, maar na vele emails en telefoontjes wilde meneer er ineens maar een schijntje voor geven anders bestelde hij wel een nieuwe. Nou vroeg ik minder dan de helft van de nieuwprijs, dus heb hem verteld dat hij dan maar een nieuwe moest kopen. :biggrin2:
Toen heb ik besloten 'm nooit meer weg te doen, maar alleen nog uit te lenen. Is dat voor jaren, prima, maar als ie niet (meer) gebruikt wordt moet ie terug! De rolstoel heeft al een keer elders gelogeerd en een hond geholpen. ;)

Ik had mijn mening over een hondenrolstoel in 2009 al bijgesteld. ;)
60 cm hoog en 28 kg zwaar/licht. Mega lief aanbod!!! Als ik alleen al eens mocht proberen ben ik al blij.
#2974247
Lil schreef: 60 cm hoog en 28 kg zwaar/licht. Mega lief aanbod!!! Als ik alleen al eens mocht proberen ben ik al blij.
Kijk, dat zal zomaar gaan passen! :) Tuurlijk mag je proberen, en als het goed gaat mag je 'm blijven gebruiken hoor!
En ik zat net even te kijken en ik woon maar een half uur bij je vandaan, hoe mooi is dat. ;) Voor Boris is het het makkelijkst om in zijn eigen omgeving te passen en zijn eerst stapjes te zetten. En omdat er misschien toch nog wat gesteld en uitgelegd moet worden, stel ik voor dat ik binnenkort met de rolstoel bij je aankom.
#2974260
Ruisje schreef: Kijk, dat zal zomaar gaan passen! :) Tuurlijk mag je proberen, en als het goed gaat mag je 'm blijven gebruiken hoor!
En ik zat net even te kijken en ik woon maar een half uur bij je vandaan, hoe mooi is dat. ;) Voor Boris is het het makkelijkst om in zijn eigen omgeving te passen en zijn eerst stapjes te zetten. En omdat er misschien toch nog wat gesteld en uitgelegd moet worden, stel ik voor dat ik binnenkort met de rolstoel bij je aankom.
Kippenvel.....  :-* :-* :-*
Door Lil
#2974268
Ruisje schreef: Kijk, dat zal zomaar gaan passen! :) Tuurlijk mag je proberen, en als het goed gaat mag je 'm blijven gebruiken hoor!
En ik zat net even te kijken en ik woon maar een half uur bij je vandaan, hoe mooi is dat. ;) Voor Boris is het het makkelijkst om in zijn eigen omgeving te passen en zijn eerst stapjes te zetten. En omdat er misschien toch nog wat gesteld en uitgelegd moet worden, stel ik voor dat ik binnenkort met de rolstoel bij je aankom.
Oef, geloof dat daar een traantje viel. Ik pb je.  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door