Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2973104
...de vakantieplannen, gaan jullie nog weg, zo ja waarheen, al weggeweest....foto!  :biggrin2:




(Made you look he Lique!!  :biggrin2:)
Door eelke
#2973120
-Saskia- schreef: Ah ja, vakantieplannen.

Ik denk dat ik ga speuren. Gewoon, omdat ik nog veel vragen onbeantwoord heb.  8)
Hoe kan dat nou zonder hond?
Door Martine-Tom
#2973122
-Saskia- schreef: Ah ja, vakantieplannen.

Ik denk dat ik ga speuren. Gewoon, omdat ik nog veel vragen onbeantwoord heb.  8)
Mag je wel flink gaan slijmen bij de baas want ik vernam elders dat die bitch je gewoon 365 dagen per jaar laat werken!  >:(
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2973127
Martine-Tom schreef: Mag je wel flink gaan slijmen bij de baas want ik vernam elders dat die bitch je gewoon 365 dagen per jaar laat werken!  >:(
Ik zie haar straks nog. Zal het met m'n liefste glimlach voorleggen. Ik denk dat ze teruglacht. Maar of ze het meent?!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2973131
-Saskia- schreef: Ah ja, vakantieplannen.

Ik denk dat ik ga speuren. Gewoon, omdat ik nog veel vragen onbeantwoord heb.  8)
wel de antwoorden hier delen dan he?
Door Martine-Tom
#2973134
-Saskia- schreef: Ik zie haar straks nog. Zal het met m'n liefste glimlach voorleggen. Ik denk dat ze teruglacht. Maar of ze het meent?!
Vast niet, dat soort types zijn altijd zo ontzettend fake!
Denk dat je beter iets van schoenen of een tas ofzo kan kopen voor dr dat stemt haar vast wat milder!


Maar om serieus te gaan, ik zit nu een week in Rotterdam en in september nog een week in deze regionen....ik schop andere mensen op vakantie en bezet hun huis dan, vakantie op de budget manier  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door