Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#2973314
Heb al jaren een Indesit mijn eerste heeft het ruim 10 jaar gedaan de droger die ik er toen bij kocht staat nu ook al weer een jaar of 8 bij mijn zusje te draaien. Mijn tweede Indesit heb ik nu denk ik ook een 8 jaar hebben er toen een AEG condens droger van mijn ouders bij gekregen en die werkt ook naar behoren  :)

Weet niet precies welke specificaties weet dat hij 1600 toeren heeft en volgens mij een A klasse
Door Tanna
#2973509
Ben net bij de buren wezen kijken toen ik de post en hun plantjes ging doen, zij blijken een Samsung EcoBubble te hebben. Weer wat om over te denken...........maar we gaan ook nog eens sleutelen aan onze eigen oude wasautomaat, we laten hem niet zomaar gaan ;)!
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2973553
Tanna schreef: Ook al is ie niet duur, dan nog kan ie best lang meegaan, hoor. De automaat die het bij mij nu begeeft is een goedkope bovenlader Whirlpool en daar heb ik ruim 12 jaar mee gedaan, met elke week 4 á 5 wassen.
Hiervoor ook een whirlpool van 12 jaar die dus nu niks meer doet...
Door sella
#2973557
Wij zijn ook blij met de samsung ecobuble al weer ruim 2 jaar. Hij wast 8 kg per keer en dat zo een 14 keer per week.
Hondenwas, veel buiten werken ect geeft veel vieze kleding.
Door Tanna
#2973561
Ik raak wel steeds meer in de war, ook van die EcoBubble zijn weer zoveel verschillende types, ik zie door de bomen het bos niet meer!
Door **Jolanda**
#2973585
Ik heb deze 1,5 jaar geleden gekocht:
http://paulissenwitgoed.nl/Zanussi-ZWH7160AP

Ik ben er tevreden over. Hij kan 7kg aan, wat ik vooral met handdoeken en beddengoed erg fijn vind.
Mijn nieuwe wasmachine moest zuinig (deze is A++) en betaalbaar zijn en dan niet van een of ander onbekend merk.
Met mijn wensenlijstje ben ik naar iemand gegaan die, nog langer dan dat ik leef, een elektrowinkel heeft. (mijn ouders kwamen daar altijd al en mijn grootouders zijn ook altijd naar deze winkel gegaan als ze iets van elektrische apparaten nodig hadden of voor reparaties, zelfs nog bij de vader van deze man)
Ik heb hem dus gezegd wat ik wil en dat ik aan een zanussi zat te denken en wat mijn budget was. Hij vond dit een prima keuze.
Ook heeft hij ooit tegen mijn moeder gezegd (die nog wel eens het nieuwste van het nieuwste wilde met heel veel functies op een wasmachine/droger/vaatwasser) dat hoe meer er op zit, hoe meer er stuk kan gaan. Gelijk heeft ie natuurlijk. Je moet eigenlijk geen machine nemen met meer functies dan wat je normaal zou gebruiken.
#2975661
Het is een Siemens geworden, deze : http://www.siemens-home.nl/producten/wa ... .html  (maar wel voor een wat schappelijker prijs  8) ).  Hij heeft net een proefprogramma gedraaid en we wisten niet eens dat hij aan was, geweldig!
Morgen gaat hij "voor het echie" draaien en ga ik ook meteen het programma voor outdoorkleding gebruiken, ik ben reuze benieuwd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door