Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#2967604
Op pumps lopen?

Echt mijn voeten vol blaren altijd. En die halve sokjes one size fits all, niet als je 36 hebt, krijg je weer blaren van de sok die te ruim is ::)
Waarom zou ik het willen? nouja ik draag graag jurkjes en vind sneakers nou niet bepaald elegant eronder  :biggrin2:
Vandaag de hele middag maar op blote voeten gelopen op mijn werk, ook zo naar de parkeergarage naar de auto, kon zee echt niet meer aan.
En toch zie ik veel dames erop lopen, wat doe ik fout?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2967608
Die andere dames zijn het gewend  :biggrin2:  Vroeger liep ik er ook de hele wereld mee rond, toen ontdekte ik de wandelschoen en laatst nog in de winkel voor de lol zo'n ding aangetrokken en even gedacht...halleluja, dat komt niet meer goed.

Maar er is meer hoor tussen sneakers en pumps.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2967612
Probeer eerst eens een tijdje op sleehakken te lopen, ook elegant genoeg voor onder een jurkje en een goede manier aan wennen om op high heels te lopen.
Je kunt in een schoenwinkel of schoenmaker een soort gelkussentjes kopen die je in je pumps plakt, dat scheelt aanzienlijk in de pijn voor in je voeten. Afhankelijk van de hoogte van je hak geld: wie mooi wil  zijn moet pijn lijden. :biggrin2: Het is ook een kwestie van wennen.

Als ik naar een feestje moet op hakken, dan trek ik op de heen en terug weg mn slippertjes aan, grote tas mee of in de auto wisselen. Werkt uitstekend.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2967625
Hakken valt nog mee, heb laarzen met hoge hak dat gaat wel ok.
De pumps hebben lagere hak dan dat en dan toch he. En sandalen met hak heb ik ook, daar kan ik ook op lopen. Zouden pumps met sleehak dan wel beter zijn voor de teentjes?
Angelique schreef: Die andere dames zijn het gewend  :biggrin2:  Vroeger liep ik er ook de hele wereld mee rond, toen ontdekte ik de wandelschoen en laatst nog in de winkel voor de lol zo'n ding aangetrokken en even gedacht...halleluja, dat komt niet meer goed.

Maar er is meer hoor tussen sneakers en pumps.  :biggrin2:
ik wil ook  mooie beentjes  :biggrin2:

Volgens mij heeft het ook te maken met blote voetjes. Maar eh voorlopig kan ik ze niet meer aan  ::)


Zijn trouwens geen naaldhakken dat lukt me echt niet he

Edit oja in mijn laarzen draag ik wel mijn steunzolen, maar dat gaat in pumps niet, misschien wel die inlegzooltjes, maar deze pumps zijn al comforts met een kussentje voor onder voet, nog niet genoeg voor mij dus  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Kaio op do 31 jul 2014, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nadia
#2967629
Mij kun je begraven in pumps.

Begin niet te hoog. Hak breed genoeg. Dus geen stiletto. En koop een kwaliteit schoen. Ze moeten bij het passen al goed zitten. Niet knellen oid.
Door Nadia
#2967634
Kaio schreef: Oo ze zijn van gabor comfort fit, en zaten bij passen goed, maar zo gauw ik er langer dan een half uurtje op loop begint de ellende.
Dat zijn idd goede :)
Questi van opbouwen. Doen je voeten pijn? Andere aan doen. En weer proberen om langer te dragen.
Of hardcore gewoon paar hele dagen aan doen. En pijn verbijten.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2967636
Nadia schreef: Dat zijn idd goede :)
Questi van opbouwen. Doen je voeten pijn? Andere aan doen. En weer proberen om langer te dragen.
Of hardcore gewoon paar hele dagen aan doen. En pijn verbijten.
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Ja, dat dus. Ben je er wel gelijk doorheen. Die blaren genezen wel weer.
Door Lizzy
#2967638
In mijn vorige leven, toen ik nog carriere aan het maken was, liep ik elke dag op hakken (sterker nog, ik had geen schoenen zonder hakken), ongeveer dit model (dus niet idioot hoog, wat zal het geweest zijn, 9 cm ofzo?):

Afbeelding

Ik kon er zelfs op rennen en ik liep er echt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat op.

Het is een kwestie van wennen.

Ik heb ze al 8 jaar niet aangehad en zou serieus mijn nek breken op die dingen. Maar trek ik ze iedere dag even aan om er op rond te hupsen, ben ik er met 2 tot 4 weken weer aan gewend, weet ik zeker. Dus ik zeg "elke dag oefenen" :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door