Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#2967043
Ik heb totaal geen voorkeur. Ze hebben allebei hun charmes en eigenaardigheden.
Hier merk ik wel verschillen. Maar zijn meer ras gebonden verschillen.
Wel vind ik reuen mooier qua bouw.
Door Lil
#2967109
Beiden gehad. Toch voorkeur voor reu, maar een individu kan mij zomaar laten besluiten dat er een teef zou komen.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2967111
Van huis uit altijd teefjes en uit logeer gemak bij Boomer voor een teefje gekozen 7 jaar terug.
Ik vind setterreuen ook geweldig maar val toch altijd voor de teefjes!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2967124
Ik ken alleen maar teefjes van anderen en die vind ik...., nou ja..., wat zal ik zeggen..., leuk (ik lijk Herman Finkers wel)....  ;D ;D ;D ;D

Geef mij maar reuen! Recht voor de raap, ruzie vechten ze uit en het is klaar en (misschien zijn die van mij een uitzondering) niets geen sullig of dom gedoe, heel erg slim zijn ze zelfs! :P
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2967136
hannabelgje schreef: Euh Pauline jij hebt geen reuen, jij hebt teckels. Das heul iets anders hoor.
O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 :D :D :D :D :D :D :D :-*
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2967152
Ik ben eigenlijk alleen reuen gewend. Wij hebben vroeger thuis altijd reuen gehad en nu heb ik zelf ook twee reutjes al zijn dat wel een beetje mietjes.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2967222
Mieke L. schreef: Ik ben eigenlijk alleen reuen gewend. Wij hebben vroeger thuis altijd reuen gehad en nu heb ik zelf ook twee reutjes al zijn dat wel een beetje mietjes.
Altijd teven gehad, omdat volgens kenners, reuen erg dominant kunnen zijn, tja te "moeilijk" voor mij, dus gekozen voor de makkelijkere dames, totdat mijj ouwetje op mijn pad kwam, ok hij werd uiteindelijk door het asiel gecastreerd, dus ik kreeg een "half "man in huis. Kan ik dan vergelijken  ::), vind mijn reu knuffeliger, minder eigenwijs, ok het was even wennen het macho gedrag, mijn teef liep bij macho gedrag gewoon weg, doei ik doe niet mee. Ik weet niet wat ik zou kiezen als er ooit weer een lab komt, reu...teef maakt me niet uit, de klik vind ik het belangrijkst  ;)
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2967319
Mijn eerste hond was een reu. Geen lieverdje, zeg maar. Wodka was mijn eerste teef, nooit problemen mee gehad. Breezer was mijn tweede teef, duidelijk de alfa-bitch. Dommelsch mijn derde teef, liefste, dommige hond ooit.

Teven zijn geweldig, maar ik denk dat mijn ooit-misschien-wie-weet-vierde hond een reu gaat worden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door