Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluto
#2962330
Ineens ben ik erg populair op fb. Ik had geen idee waarom, maar kreeg/krijg het ene na het andere vriendschapsverzoek in mijn inbox. Nu weet ik waarom, er zat een Jeroen van de Mortel in het bewuste vliegtuig. Rare mensen heb je toch.....
Door Lizzy
#2962333
Pluto schreef: Ineens ben ik erg populair op fb. Ik had geen idee waarom, maar kreeg/krijg het ene na het andere vriendschapsverzoek in mijn inbox. Nu weet ik waarom, er zat een Jeroen van de Mortel in het bewuste vliegtuig. Rare mensen heb je toch.....
:-X
Wat heb je toch een vreemde mensen op deze wereld!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2962376
Jantina schreef: Jemig... Waarom zou je zoiets willen?
Misschien bij gebrek aan een bekende bij de slachtoffers dat je dan toch kan zeggen dat je iig een Fb-vrindje had die erbij was  :-X
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2962394
Jantina schreef: Jemig... Waarom zou je zoiets willen?
Misschien om bericht van medeleven op de pagina te kunnen plaatsen?
Maar vreemd is het wel om een 'dode' een vriendschapsverzoek te sturen....

Ken ook fb pagina van iemand waarop mensen nog altijd berichten plaatsen alsof diegene ze nog leest alsof hij leeft. Op die manier delen de nabestaanden hun verdriet, jongen is oktober vorig jaar omgekomen..
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2962409
Pluto schreef: Ineens ben ik erg populair op fb. Ik had geen idee waarom, maar kreeg/krijg het ene na het andere vriendschapsverzoek in mijn inbox. Nu weet ik waarom, er zat een Jeroen van de Mortel in het bewuste vliegtuig. Rare mensen heb je toch.....
Ja, ik las gisteren de passagierslijst en dacht gelijk: wanneer heeft 'ie voor het laatst geschreven op bp?
Wel heel bizar, als je zo je eigen naam tegenkomt lijkt mij.  :(

En niet te snappen wat mensen allemaal op fb doen.  :-X
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2962412
dinky89 schreef: Misschien om bericht van medeleven op de pagina te kunnen plaatsen?
Maar vreemd is het wel om een 'dode' een vriendschapsverzoek te sturen....

Ken ook fb pagina van iemand waarop mensen nog altijd berichten plaatsen alsof diegene ze nog leest alsof hij leeft. Op die manier delen de nabestaanden hun verdriet, jongen is oktober vorig jaar omgekomen..
Maar dan kende je zo iemand al en daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen.  Ergens kwam ik ook een memorialpagina tegen die door ouders/vrienden gemaakt was voor iemand. Dat je daar dan iets plaats..oké, maar een wildvreemde...vermeend overleden iemand een verzoek sturen is natuurlijk gewoon raar.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2962423
Angelique schreef: Maar dan kende je zo iemand al en daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen.  Ergens kwam ik ook een memorialpagina tegen die door ouders/vrienden gemaakt was voor iemand. Dat je daar dan iets plaats..oké, maar een wildvreemde...vermeend overleden iemand een verzoek sturen is natuurlijk gewoon raar.
Was niet speciaal gemaakte memorial pagina maar zijn eigen fb (via die pagina is eigenlijk ook ontdekt dat hij vermist was, bleek al paar dagen in mortuarium in Spanje te liggen... Omdat hij niets meer postte terwijl hij daarvoor dagelijks postte). Kwamen ook vriendschapsverzoeken op binnen nadat hij dood was.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2962427
dinky89 schreef: Was niet speciaal gemaakte memorial pagina maar zijn eigen fb (via die pagina is eigenlijk ook ontdekt dat hij vermist was, bleek al paar dagen in mortuarium in Spanje te liggen... Omdat hij niets meer postte terwijl hij daarvoor dagelijks postte). Kwamen ook vriendschapsverzoeken op binnen nadat hij dood was.
Omdat je die nou eenmaal doorlopend krijgt, via via via. In Oesland is ook een FB-tijdlijn gewoon open gebleven nadat diegene was overleden, als een soort eerbetoon en dat die er toch nog een beetje bij is en daar wordt ook nog op gepost, zodat zijn vrouw en kinderen ook weten dat hij niet vergeten wordt. Die beheren ook die pagina. Maar in het geval nu van Jeroen, die krijgt ineens veel vriendschapsverzoeken omdat men denkt dat die dood is. En dan niet gewoon dood, maar vliegtuigdood.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2962433
Nou, ik krijg nooit vriendschapsverzoeken  :(

@jeroen: misschien openbaar bericht op je fb dat je niet de Jeroen uit het vliegtuig bent?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door