Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3016129
Gefeliciteerd met je baan!

Ik denk dat het niet perse aan de leeftijd ligt, ik ben 30, cum laude afgestudeerd en heb ook een paar jaar thuisgezeten. Nu werk ik voor een bijstanduitkering....

Volgens mij gaat solliciteren tegenwoordig zelden nog via een openbare vacature, maar komen de meeste mensen via via aan een baan. Probeer je eigen netwerk!
Ik heb een sollicitatiecursus gevolgd en kan best aardig een moderne cv of sollicitatiebrief maken, dus mocht er nog iemand tips of begeleiding kunnen gebruiken, mag je best contact opnemen :) in ruil voor iets lekkers voor de hond ofzo.
#3016273
Ik heb idd ook stomweg geluk gehad dat is 1. En 2 was het een baan die zo naadloos paste dat t gewoon bizar was  :-X. Dat is dus waar men naar zoekt. Iemand die ze voor 100% aanstaat. Daar hoef je dus geen universitaire opleiding voor te hebben of 21 voor te zijn. Dat is geluk hebben, goed zoeken en opvallen! Bijv een heel net en op de functie aangepast CV of bijv een videocv.
Een goede enthousiaste brief zonder spelfouten...
Dan nog is t echt niet makkelijk en t duurt lang... Heel erg lang..

Van harte Milyck  :-* veel geluk en werkplezier.

Rapalje ben je pas 30  :o. Ik had je ouder geschat gezien je rattenlegacy (ik lees weleens rattenfora  :biggrin2:).
Laatst gewijzigd door bloemetje op wo 05 nov 2014, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
#3016276
Solliciteren is toch heel erg netwerken tegenwoordig en daar kan LinkedIn je bij helpen.
Daar hoeft je werkgever niets van te merken.
Kwestie van een heel goed profiel online zetten en je krijgt vanzelf vacatures doorgezonden.

Ik zoek absoluut geen andere baan, heb het mega naar mijn zin, toch krijg ik automatisch regelmatig een lijst met vacatures van LinkedIn, zonder daar om te vragen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door