Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Esther Q
#2957886
Ooh, Pauline, wat een toestand met Joep, heel veel sterkte :-* :-* :-* Lijkt gelukkig de goede kant op te gaan, ik hoop dat het mannetje er weer helemaal bovenop komt!!!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2957951
Het zijn kleine stapjes, maar Connie adviseerde me elke vooruitgang op te schrijven omdat het vaak erg langzaam gaat en je dus vergeet dat het wel degelijk vooruitgaat.

Hij is echt bereid om meer met me te oefenen, dus hij zal het eerder echt wel niet gekund hebben. Ga er wel vanuit dat een hond doet wat hij kan en als je dan Joep bent dan doe je ook vooral wat je zelf wilt en beslist niet meer (mijn hartshond). :-*

Connie zei van de week zo mooi dat Joep luistert binnen mijn grenzen, maar daarbij volledig zijn eigen plan trekt..... En dat is zo waar en ook o.a. de reden waarom ik zo dol op hem ben.
Door Femke
#2957965
Wat fijn om te horen dat hij zo vooruit gaat! En kleine stapjes zoals kwispelen en uitschudden zijn tekenen van grote veranderingen  :-* :-* :-*
Door Eef+Stippels
#2958077
Pauline schreef: Het zijn kleine stapjes, maar Connie adviseerde me elke vooruitgang op te schrijven omdat het vaak erg langzaam gaat en je dus vergeet dat het wel degelijk vooruitgaat.
Dat is een goede tip!

:bigarmhug:
Door K&D
#2958757
Ja, mooi dat er vooruitgang in zit. En inderdaad; noteren en per week bekijken hoe ver het herstel is. Per dag is te kort.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2958769
K&D schreef: Ja, mooi dat er vooruitgang in zit. En inderdaad; noteren en per week bekijken hoe ver het herstel is. Per dag is te kort.
En daarom ben ik zo blij dat ik deze topic heb geopend! Want vandaag had ik best wel een beetje een dip omdat ik geen vooruitgang zag.... :-[ Terwijl hij zo goed zijn best doet. Morgen voor de eerste keer naar de fysiotherapie.
Gebruikersavatar
Door Neally
#2958787
Het leest als dat Joep ondanks dat niet heul zijn lijf doet wat hij wil hij toch plezier heeft.
Probeert te 'doen' als het even kan. Super. Blijven schrijven. Er is zo'n cliché, eigenlijk zijn het er twee.
Gedeelde smart is halve smart. En gedeeld vreugd is dubbele vreugd. En dit forum daar kun je beiden mooi delen.
Kun je getroost worden en ook weer een glimlach op je gezicht toveren.
Door K&D
#2958789
Pauline schreef: En daarom ben ik zo blij dat ik deze topic heb geopend! Want vandaag had ik best wel een beetje een dip omdat ik geen vooruitgang zag.... :-[ Terwijl hij zo goed zijn best doet. Morgen voor de eerste keer naar de fysiotherapie.
Kan ik me zo goed voorstellen... :-*
Door DJ_Doerak_Tucker
#2958793
Vangen Pauline: :bigarmhug:

Ik kan het me levendig voorstellen hoe het moet zijn, moeilijk om Joep zo te zien ondanks dat hij wel zichzelf is. Je weet ook hoe het anders kan zijn. Zijn lichaam zal soms misschien ook even rust nemen om te genezen, misschien dat je daarom soms even geen vooruitgang ziet? Ik weet het niet, maar hij gaat vast veer kleine stapjes vooruit maken, go Joep!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door