Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#2953251
dinky89 schreef: Gerechtigheid! Nadat cavindish vorig jaar Veelers van de fiets beukte is hij nu zelf slachtoffer van zijn eigen beuk  :biggrin2:
En net als vorig jaar wint Kittel de eerste etappe  :D
En Nederlandse ploeg ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2953253
Ja, de Nederlandse shimano ploeg inderdaad ;-)
Kittel en Veelers zitten beide bij shimano.
Afgelopen week ook de docu/film gezien van de ploeg? Kittel heeft mooi lichaam :-p
Gebruikersavatar
Door Radja
#2953258
Haha ja! Dat heeft Kittel zeker!

Maar wat had Cancellara opeens?!? Doping in z'n fiets!? (Sorry,geen fan van hem)
Door Mandarijn
#2953265
Cavendish of niet. Ik vind die valpartijen in een volle sprint toch niet prettig om te zien. Gelukkig maar 3 slachtoffers vandaag in de sprint, want normaal zijn het hele grote groepen die op de grond liggen.

Maar wat was Jens Voight weer goed bezig. Echt een renner naar mijn hart.
Door Mandarijn
#2953266
Radja schreef: Maar wat had Cancellara opeens?!? Doping in z'n fiets!? (Sorry,geen fan van hem)
Een vals plat en tijdrijder. Dat was ideaal voor hem. Alleen was dat vals plat niet tot aan de finish lijn. Daarom konden ze hem weer terug pakken.
Gebruikersavatar
Door Radja
#2953279
Mandarijn schreef: Een vals plat en tijdrijder. Dat was ideaal voor hem. Alleen was dat vals plat niet tot aan de finish lijn. Daarom konden ze hem weer terug pakken.
Klopt helemaal, mijn fout,was eigenlijk als een cynisch grapje bedoelt! Had Sonja met een stukje van haar tekst moeten quoten. Positief na eten verkeerde biefstuk ;). Werd bij Parijs Roubaix namelijk gesuggereerd over Cancellara zijn fiets (2jaar geleden?)
Door Mandarijn
#2953291
Radja schreef: Klopt helemaal, mijn fout,was eigenlijk als een cynisch grapje bedoelt! Had Sonja met een stukje van haar tekst moeten quoten. Positief na eten verkeerde biefstuk ;). Werd bij Parijs Roubaix namelijk gesuggereerd over Cancellara zijn fiets (2jaar geleden?)
De suggestie van de hulpmotor in de fiets.

Maar met die bovenbenen van hem kun je elk vals plat of kasseien strook wel aan. Je zou toch bang worden van zulke bovenbenen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2953295
Vind de benen bij baanwielrenners zo eng dik ;-)

Kasseien zijn voor onze Nikki Terpstra ;-) Die vindt dat leuk :-p
Door Mandarijn
#2953300
dinky89 schreef: Vind de benen bij baanwielrenners zo eng dik ;-)

Kasseien zijn voor onze Nikki Terpstra ;-) Die vindt dat leuk :-p
En die bovenbenen zijn nog dikker dan bij Cancellara. En die heeft al dikke bovenbenen.  :o
Gebruikersavatar
Door Radja
#2953416
Die bovenbenen poeh ja echt,ben soms bang dat ze spontaan knappen,wanneer er druk opstaat tijdens het wielrennen! :P. Maar toch wel beter dan die enge magere mannen,dan denk ik weer als maar niet van hun stokkie gaan! Denk aan Rasmussen van de Rabo,die was zo eng mager!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2953575
Helaas vandaag niet veel van de tour kunnen zien omdat ik moest werken tot 21.30u.  :(
Maar wel punten voor de lezerstour binnen gesleept omdat ik o.a. Kittel in mijn team heb.
Door Elvira
#2953826
dit weekend kijk ik wel, ik ben net terug van vakantie uit Yorkshire, dus wil nog even na genieten van het prachtige landschap (die fietsers kunnen me niet veel schelen)
Door Sultan
#2953857
Eindelijk, de Tour!! Ben groot wielrenfan en volger! Kijk wat ik kijken kan. Ooit begonnen om plaatjes van Frankrijk te zien voor onze eerste vakantie daar. Mooie beelden maar jee, als je doorkrijgt hoe wielrennen werkt, wat is dat boeiend! Sindsdien kijk ik alles als het maar enigzins kan :biggrin2:ja, ook de Avondetappe!! Vind de gesprekken boeiend, maar ja, wielerfan ;)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2953859
Sonja schreef: Dat voetbal kan me niet boeien, maar vanaf morgen kunnen we weer 3 weken lang Tour kijken.
Heerlijk! Wie gaat er winnen, wie wordt er van de fiets gereden en wie test er positief op doping na het eten van de verkeerde biefstuk?
M'n dreamteam is doorgestuurd naar de lezerstour van BN De Stem. Benieuwd wat ik er dit jaar van bak.

En uiteraard kunnen we elke avond weer genieten van:
Afbeelding
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Wie kijkt er ook?
die hele tour boeit me niet echt, maar Mart daarentegen  :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door