Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2951758
Jantina schreef: Hihi, wat een suffe beer! Oooh daar zou ik echt boos om worden, het is maar goed dat er meerdere rassen zijn en voor ieder wat wils  :biggrin2:.
;D nou, je moet m niet tot het naadje dwingen ook hoor, want dan bijt ie gewoon  ::) of hij slaapt verder en hij doet of ie je niet hoort.
Ronald schreef: Gijs is echt niet suf hoor, hij is gewoon beer. En beren kunnen meerdere dingen heel goed. En één van die dingen is slapen. En als je eenmaal slaapt, en je hoeft van jezelf niet wakker te worden, waarom zou je het dan doen?

Lekker ding, die Gijs! :smitten:
Dat is het precies! Ondertussen is ie ook een kunst-en-vliegwerk-beer, maar alleen als ie dat zelf ziet zitten.
kira schreef: Hihi. Herkenbaar. Hier liggen de beren geregeld voor de koelkast, keukendeur. Wc deur of gewoon ergens anders waar we op dat moment ook moeten zijn. En opstaan ho maar. Massaal in winterslaap.
Ik heb een keer echt een tijdje in de gang gestaan omdat ik de keukendeur niet open kreeg inderdaad. Verder ben ik erg ge-oefend geworden in hink stap sprong enzo...
-Saskia- schreef: :smitten: :smitten: Zoooo herkenbaar!

:'( Ik mis m'n in-de-weg-lig-beren...
Oooh dat snap ik zo goed!  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2951759
Is wel de reden dat ze tijdens koken niet meer in de keuken mogen. met 3 beren hink stap spring spelen en koken werd te link!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2951760
-Saskia- schreef: :smitten: :smitten: Zoooo herkenbaar!

:'( Ik mis m'n in-de-weg-lig-beren...
Kan ik me goed voorstellen  :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door kiara
#2951871
hier ook de sint zo lui als een varken,ligt nu ook heerlijk te snurken ben niet jaloers maar weekje ruilen lijkt mij heerlijk :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kira
#2952171
-Saskia- schreef: :smitten: :smitten: Zoooo herkenbaar!

:'( Ik mis m'n in-de-weg-lig-beren...
Zo herkenbaar, we kunnen hier ondanks alles ook niet zonder in de weg lig beren...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door