Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Chase en Nellie
#2946975
Ik heb het allemaal eens gegoogeld en zo, en het gaat K9 worden. Ok, duur, maar Renske is ook niet goedkoop voor wat het is, en KVV blijf ik moeilijk vinden in deze situatie.

Ik heb een Belgische webshop gevonden die het idd gratis aan huis levert.

Meer geven, hoeveel zou je dan geven? Voerwijzer zegt 0,5%, dat zou overeen komen met 2% barf. Dan moet hij al iets meer krijgen, want nu eet hij 2,25%, en dat ga ik verhogen want hij is net iets te schraal.
Door san :)
#2947374
Ik houd een kwart aan van hun vlees portie. Daar doe ik op het zicht een goede lading water bij. Ong qua gewicht aanvullen tot hun vleesportie.
Door Deesje
#2947429
ik vind K9 ook top, gaat bij ons altijd mee op vakantie, is ideaal en de honden doen er allebei een moord voor (nog meer dan voor hun barfhap)

bij ons wordt de ontlasting soms nog wel eens wat te vast dus krijgen ze hier wat extra spier/orgaanvlees erbij, om de dag, of ik doe 1 keer per 3/4 dagen een flinke hoeveelheid spiervlees met een klein beetje k9.. kan me voorstellen dat je ouders best een klein beetje spiervlees kunnen inslaan of eventueel iets van supermarkt meenemen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door