Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2945746
inge58 schreef: Ik had een Tervuerense herder,werkelijk de grootste doos allertijden. Ik kwam een keer een man tegen met een peuter aan de hand. Die man zei tegen dat kindje: " kom maar gauw bij papa,want die hond eet kindjes..."
Tsja..... :-\
Ik hoop dat dit een grapje is! Zo niet,wat een slechte vader,hoe maak je een kind bang voor honden/dieren! >:( >:( >:(
#2945786
Ik had stiekeme hoop dat ik onze amerikaanse stafford/mechelse herder door dat vers voer op z'n minst kusjes kon leren geven, maar als ik het probeer draait ie snel zijn hoofd om  ;D, weke scheet dat het is.. hij is een keer aangevallen door een duitse herder en ipv dattie van zich afbijt rent hij er als een blije puppy achteraan, spelbuigingen maken niet doorhebbende dat de duitsers helemaal niet wou spelen.. Ja hij is heel vals geworden door dat vlees  ::)
#2945910
Het is inderdaad vreselijk hoe vals ze worden van bloed..en dan ook vooral zo'n enorme agressie naar kinderen toe..
Afbeelding

ff zonder gekheid..ik vind het eigenlijk toch wel heel erg triest dat iemand die zich bij de "kenners"aan het orienteren is voor voeding geen passend advies hulp/krijgt maar dit soort achterlijke onwaarheden wordt verteld..In mijn kennissenkring is er ook iemand die alles wat de dierenarts zegt over voeding voor waarheid aanneemt..
Maar ja aangezien ik tegenwoordig via de radio reclame hoor dat bulldoggen andere brokken moeten dan herders i.v.m. de vorm van hun neus..kijk ik nergens meer van op ;D ;D ;D ;D..dan zullen bulldoggen ook wel ander vlees moeten hahahaha
#2945988
Summerditches schreef: Het is inderdaad vreselijk hoe vals ze worden van bloed..en dan ook vooral zo'n enorme agressie naar kinderen toe..
Afbeelding

ff zonder gekheid..ik vind het eigenlijk toch wel heel erg triest dat iemand die zich bij de "kenners"aan het orienteren is voor voeding geen passend advies hulp/krijgt maar dit soort achterlijke onwaarheden wordt verteld..In mijn kennissenkring is er ook iemand die alles wat de dierenarts zegt over voeding voor waarheid aanneemt..
Maar ja aangezien ik tegenwoordig via de radio reclame hoor dat bulldoggen andere brokken moeten dan herders i.v.m. de vorm van hun neus..kijk ik nergens meer van op ;D ;D ;D ;D..dan zullen bulldoggen ook wel ander vlees moeten hahahaha
Ja tuurlijk die horen vlees zonder bloed te krijgen......dat weet je toch wel!!  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door