Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2946864
Anne in Duitsland schreef: Boehoehoe, ben ik nu de laatste bp'er die stug volhardend met een dumbphone door het leven gaat, nu ook Lizzy om is? :'(
ik denk het wel  :crazy2:
ik heb er nl ook al 2 hele maanden eentje! En man ook een aangevreten appel van zijn werk
#2946868
Anne in Duitsland schreef: Boehoehoe, ben ik nu de laatste bp'er die stug volhardend met een dumbphone door het leven gaat, nu ook Lizzy om is? :'(
nee hoor, ik bel ook nog met een telefoon a la Lizzy...  :biggrin2: :biggrin2:

Maar ik sta wel op het punt om een slimme telefoon te kopen,  maar ik weet nog niet welke. Dus ik ben dit hele topic aan het doorspitten  ;)
#2946869
Anne in Duitsland schreef: Boehoehoe, ben ik nu de laatste bp'er die stug volhardend met een dumbphone door het leven gaat, nu ook Lizzy om is? :'(
Ja, het is vreselijk maar ik heb die groep verlaten :'(
En ik moet je zeggen.... Geen spijt van :biggrin2:
Het is leuk :biggrin2:!
#2946871
Lizzy schreef: Ja, het is vreselijk maar ik heb die groep verlaten :'(
En ik moet je zeggen.... Geen spijt van :biggrin2:
Het is leuk :biggrin2:!
:wavecry: :crying:

Ik heb er voornamelijk geen omdat ik al de hele dag achter de computer zit voor m'n werk, met internet en alles binnen handbereik. Ben al blij als ik een keer niet op een beeldscherm hoef te staren! :biggrin2:
#2946921
Lizzy schreef: Ja, het is vreselijk maar ik heb die groep verlaten :'(
En ik moet je zeggen.... Geen spijt van :biggrin2:
Het is leuk :biggrin2:!
Welkom!

Natuurlijk is het leuk, waarom zouden anders zoveel mensen zo'n ding hebben? Als je twee keer per dag 50 minuten in de trein zit echt ideaal.
#2947083
Anne in Duitsland schreef: Boehoehoe, ben ik nu de laatste bp'er die stug volhardend met een dumbphone door het leven gaat, nu ook Lizzy om is? :'(
Voor mijn werk heb ik ook nog een dumbphone hoor :D
Anne in Duitsland schreef: :wavecry: :crying:

Ik heb er voornamelijk geen omdat ik al de hele dag achter de computer zit voor m'n werk, met internet en alles binnen handbereik. Ben al blij als ik een keer niet op een beeldscherm hoef te staren! :biggrin2:
Hier ook, maar ja, als ik op de wc zit en een grote boodschap moet, wil ik graag op de hoogte blijven van BP en het nieuws. Dan is zo'n smartphone wel errug handig. Oja, en ook als ik in bed lig voor het slapen gaan en geen zin heb om een boek te lezen :)
#2947182
Mowgli schreef: Voor mijn werk heb ik ook nog een dumbphone hoor :D
Hier ook, maar ja, als ik op de wc zit en een grote boodschap moet, wil ik graag op de hoogte blijven van BP en het nieuws. Dan is zo'n smartphone wel errug handig. Oja, en ook als ik in bed lig voor het slapen gaan en geen zin heb om een boek te lezen :)
Stiefzoon hier gaat naar de wc en ik denk 'goh, wat dúúrt dat lang'  :o , is ie allang klaar maar zit nog lekker met z'n telefoon te spelen  ;D ;D ;D

Ik vind mijn smartphone heel handig als ik niet kan slapen...hoef ik m'n bed niet uit om toch lekker een beetje te surfen  :D
#3302828
Ja en nu zijn we 3 jaar verder, is het schermpje/glas van m'n Lumia eruit geknikkerd, heb ik vast moeten lijmen en nu moet ik heeeeel hard op het glas drukken met typen, heeft Facebook besloten geen windhoos 8.1 meer te ondersteunen, kun je windhoos 10 niet op deze telefoon laden want daarvoor heeft ie niet genoeg geheugen dus met de Messenger spelen is er niet meer bij....

Daar doe je dus geen 5 jaar mee, met een smartphone :-\

Zeg, hoe lang doen jullie gemiddeld met je smartphone? En langzaam maar weer om me heen gaan kijken voor een nieuw modelletje :-\
#3302829
Neuh, daar doe je geen 5 jaar mee nee. Al was het maar omdat ze vaak al vlot weer te weinig geheugen oid hebben. Diehards kopen dan ook iedere 2 jaar de nieuwste versie. Ik doe daar niet aan mee, mij te duur. Ik had eerder een iphone 4s en daar heb ik 4 jaar mee gedaan. Batterij werd wat rot en het geheugen was niet meer toereikend. Dus half jaartje geleden een iphone Se gekocht en hopelijk kan ik daar weer een paar jaar mee vooruit. Ik heb er een simonly abotje aanhangen van zo,n €12 per maand ongeveer.
#3302830
2 jaar... dan werkt ie niet meer goed en gaat de batterij (ondanks dat ik een nieuwe batterij heb gekocht) snel leeg. Probleempje met het moederbord (ofzo) wat blijft hangen en daardoor batterij vreet. Hij hield het geen volle dag meer vol en dan vind ik vervelend. Op een avondje weg waarop ik 3 of 4 keer naar Joep wilde kijken via de ip-camera trok ie het ook al niet meer.

Nu een samsung galaxy a3 2017. Blij mee. Gelukkig niet een al te grote (al vind ik hem nog best groot, echt kleiner zijn ze er niet meer) en hij is waterdicht wat me met hondenwandelingen in de regen goed leek.

En ik kreeg er gratis een bluetooth speaker bij, dus nu kan ik boven tijdens het opruimen ook mijn favo muziek luisteren. Mooi meegenomen ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door