Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2945108
Hier hebben wij met onze Samsungs steeds ruzie. Echt hopeloos.
Wel blij en gelukkig zijn we met HTC (eerst Legend, daarna One) en ik met mijn tweedehands Iphone4s.

Succes met het vinden van de juiste boom in het grote phonebos [quote] :biggrin2:
#2945112
Ze hebben ook simpele Nokia's met camera hoor. En de Windows Phone-modellen zijn er vaak ook wat simpeler uitgevoerd, dus ik zou het in die hoek zoeken. Daarbij geteld, hoe simpeler, hoe langer je met de batterij doet en hoe makkelijker je er een keer een nieuwe batterij inzet als de originele af sterft.

Mocht je toch voor een smartphone gaan, dan deze tip: Koop het grootste scherm binnen je budget en broek/jaszak/tas, het is toch te klein voor leuk.
#2945113
hier een simpele huawei Y300 met abonnement van 200 minuten voor 6 euro bij simyo
32 gb geheugenkaartje erbij aangeschaft , geluid is ok , foto`s zijn niet haarscherp maar ok
sinds ik whats app gebruik sms ik zelden dus kom ook niet vaak aan de 200 minuten van het abonnement

heb de huawei voor 99 euro bij de kijkschop gekocht
#2945125
Ik heb een LG Optimus L9 ik vind hem prima foto's maken
Ik heb hem via gsmtopdeals afgesloten,abbo van t-mobile
Ik betaal iets van 22,00 per maand
Heb 250 sms,internet 750 mb en 150 min.
Dit is mijn eerst smartphone en wist niet precies hoeveel ik aan mb's nodig had voor i-netten,maar ik kom daar nu nooit aan,dus bij de volgende verlaag ik de mb en ook minder sms


Hier een foto die ik gemaakt hebt met mijn LG:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door judith1967 op za 21 jun 2014, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
#2945139
Weet je? Voor dat wat jij wilt.. Foto maken, wat SMS'en. Ga naar een telefoon winkel. Kijk welk mobieltje goed in je hand ligt. En welke je betaalbaar vind.
Voor een smartphone zou ik wel Android besturingssysteem nemen. Das net wat gebruikersvriendelijker. Maar dat hebben ze bijna allemaal.
Vraag dan aan de verkoper waar de foto kwaliteit is. Als je modelletje neemt van pakweg 2/3 jaar oud maximaal heb je eigenlijk altijd wel een foon welke prima foto's maakt :)
#2946722
Ik heb m'n smartphone! Handig, de liefste moeder van de wereld en jarig zijn geweest :biggrin2:. Ik heb een Nokia Lumia 630 gekocht. Voor 150 euro. Kelere, wat een geld. Deze mag Fritzi niet gebruiken om d'r grootmoeder in Amerika te bellen! Maar goed, er zit windhoos 8.1 op, da's handig, daar ben ik al aan gewend. En verder alleen een bellen-abo erbij dus voor 9 euro per maand heb ik 150 minuten bellen, onbeperkt sms'en en whatsapp'en en via Wifi kan ik naar Internet dus dat is mooi zat. Ik was met mijn vorige abo 8 euro kwijt voor 150 belminuten en xx sms'jes (weet niet eens meer hoeveel). Ik vind de camera kwaliteit van het toestel wat tegen vallen (maar ja, wat wil je voor die prijs), maar verder ben ik er helemaal blij mee.

Mijn eerste probeersel :biggrin2:. Fritzi dook in de sloot en kwam zo dus weer 'boven' (het moment is in ieder geval vastgelegd en daar ging het me om!):

Afbeelding
#2946725
Oh en Ronald, ik heb een hoop aan die test gehad. En deze telefoon doet dus redelijk lang met accu, er zit krasvast glas op, apparaat is niet zo duur (te meer daar ik er toch niet zoveel mee hoef) en ik vind het windhoos operating systeem dus erg fijn. En dan zet je 'm dus aan, worden gewoon al je contacten automatisch overgehaald uit mail en fb :o. De wonderenwereld!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door