Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#2943058
Ahhhh, bedankt voor al jullie lieve felicitaties :-* !

Ik ben vanmorgen heerlijk met kado's verwend door Leo. Echt zo gaaf, een antiek "hier niet poepen-bord" van gietijzer. Valt niet uit te leggen, daar moet ik een foto van maken. Echt te gek! En verder een prachtige keukenweegschaal (ik wilde zo graag een RVS keukenweegschaal en die heb ik gekregen). En de DVD "The Wolf of Wall Street". Allemaal onwijs blij mee!
Door DJ_Doerak_Tucker
#2943107
Allemachtig, ben je alweer jarig??  :o ;D ;D ;D Van harte gefeliciteerd!!! Ik kan me nog zo heugen dat het nog niet zo lang geleden is dat ik ook las wat je voor je verjaardag (haha, ik typte verhaardag, hoop niet dat het dat ook is  :P ;)) had gekregen, de tijd vliegt!
Door Borke
#2943247
Hartelijk gefeliciteerd Lizzy en wat is jouw Leo toch ook een lieverd met zo'n origineel cadeau  :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2943280
Lizzy schreef: Ahhhh, bedankt voor al jullie lieve felicitaties :-* !

Ik ben vanmorgen heerlijk met kado's verwend door Leo. Echt zo gaaf, een antiek "hier niet poepen-bord" van gietijzer. Valt niet uit te leggen, daar moet ik een foto van maken. Echt te gek! En verder een prachtige keukenweegschaal (ik wilde zo graag een RVS keukenweegschaal en die heb ik gekregen). En de DVD "The Wolf of Wall Street". Allemaal onwijs blij mee!
Daar ga jij voortaan van eten  ::) :biggrin2: :biggrin2:

Leuke cadeautjes, ben benieuwd naar de foto's  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door