Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#2943015
Martine-Tom schreef: Ik heb ook veel Samsung, tot nu toe doet alles het prima. Enige minpuntje van de wasmachine (wat eigenlijk een pluspunt is hihi) dat hij gevoelig is voor ongelijke lading, als de lading niet goed verdeeld zit centrifugeert ie niet. Dat heb ik al een aantal keer gehad. Lastig maar voor het behoud van de machine is het wel beter dus vooruit dan maar  :)
Zit er niet zo'n functie op dat hij die ongelijke lading zelf corrigeert? Ik dacht dat dat standaard was  ???
Maar misschien is dat bij mij dan steeds het probleem van de korte levensduur  8)

Maar je moet dan voor het centrifugeren de wasmachine tijdens de wascyclus weer open doen om de natte was goed te verdelen?
Door Martine-Tom
#2943032
Eef+doggies schreef: Zit er niet zo'n functie op dat hij die ongelijke lading zelf corrigeert? Ik dacht dat dat standaard was  ???
Maar misschien is dat bij mij dan steeds het probleem van de korte levensduur  8)

Maar je moet dan voor het centrifugeren de wasmachine tijdens de wascyclus weer open doen om de natte was goed te verdelen?
Ja klopt, maar dat lukt regelmatig niet goed en dan moet ik dus de was er opnieuw indoen en nog een x centrifugeren. Met handdoeken of ander klein goed gaat het goed, alleen de dekbedovertrekken enzo, dat wil wel eens fout gaan.
Maar ik was dat niet gewend, mijn vorige had niet zo'n correctiefuntie die draaide zichzelf gewon kapot als het moest  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door