Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#2943722
Inderdaad je grootste nachtmerrie als ouder zijnde! Ik duim dat ze de behandelingen goed zal doorstaan en wens alle betrokkenen heel veel sterkte!
#2944080
Iedereen bedankt voor het duimen. We zijn met zijn allen postief, een nichtje van ons vroeger heeft het ook gehad. Zij was toen ook rond die leeftijd. Ik meen iets ouder. Zij leeft nu ook nog.

De kleine meid heeft 1% aan kankercellen in haar bloed. De beenmergpunctie is goed gegaan en aan de hand daarvan zijn ze nu een behandeling start. Zij heeft ALL (acute Lymfatische Leukemie). Tot nu toe lijkt alles gunstig, het is nu  hopen dat de behandeling aanslaat en dat de kleine meid tegen de behandeling kan.

Lise had tegen haar mama en papa gezegd, dat ze woensdagavond samen naar de wedstrijd moesten kijken NL_australie. Dan moest papa zijn oranje shirtje aan en mama, maar ook Lise had ze gezegd!  Wat een geweldig meisje is het toch ook! Ik ben helemaal geen voetballiefhebber, maar heb toch maar de wens gedaan, dat Nederland zou winnen. Zodat de kleine meid genoeg afleiding had, na haar eerste chemokuur.
Gebruikersavatar
Door Dian
#2944341
wat vreselijk, maar heerlijk om te lezen hoe ze het met de voetbal wilde :-* :-* :-* Kinderen onthouden veel, maar zijn ook flexibel, dat zie je hier maar weer. Ik duim ook een slag in de rondte dat ze helemaal mag genezen :-* :-* :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door