Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#2945604
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met deze dappere beslissing.
Ik kan jullie heel goed begrijpen, wij hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt met Shanny, de hond van mijn vriend. Zij had meerdere tumoren waarvan enkele in haar oor en ze dus niet meer goed kon horen en al een aantal oorbloedingen had), artrose en was echt aan het eind van haar Latijn. Mijn vriend heeft toen uiteindelijk ook de beslissing genomen om de da te bellen die toen 's avonds bij ons thuis is gekomen om haar in te laten slapen. Dit omdat wij wij erg bang waren, dat ze zou instorten op een moment dat wij haar uitlieten, of op een moment dat we niet thuis zouden zijn, of dat ze op een gegeven moment echt onnodig zou moeten lijden.

Dit was de beste beslissing die mijn vriend had kunnen nemen. Ik ben hem er erg dankbaar voor, want hij hing zo aan Shanny en hij was nooit bereid om erover te praten wat te doen op het moment dat ze onnodig zou moeten lijden.
Door avalon
#2945638
Heb net buiten weer heerlijk genoten, foto's gemaakt gelijk op facebook gezet natuurlijk  :biggrin2: echt heerlijk om zo samen even te genieten. Zal wel ff kijken of ik de foto's ook hier kan krijgen. Met mijn mobiel lukt me dat in ieder geval niet.

Barfplaats wordt gesponsord door