Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Irish
#2955360
Lil schreef: Dat is in de Lichtstad? Vroeg zij hoopvol  :P :biggrin2:
Yup, das ''mijn'' leslocatie!
Kaela schreef: Wat leuk Irish! Als ik jou een beetje inschat lijkt het me heel goed bij jou passen!
Thanks! Het past wel in mijn straatje ja :) Ik vind dingen die voor elke hond geschikt is (dus jong/oud of beperkt) leuk en hou zelf niet zo van sporten waar honden mega adrenaline pieken van maken zoals bijvoorbeeld behendigheid/flyball. Iedereen moet lekker met zijn hond bezig kunnen zijn op een manier wat bij die combi goed past!
Door Lil
#2955405
Irish schreef: Yup, das ''mijn'' leslocatie!

Thanks! Het past wel in mijn straatje ja :) Ik vind dingen die voor elke hond geschikt is (dus jong/oud of beperkt) leuk en hou zelf niet zo van sporten waar honden mega adrenaline pieken van maken zoals bijvoorbeeld behendigheid/flyball. Iedereen moet lekker met zijn hond bezig kunnen zijn op een manier wat bij die combi goed past!
Biedt perspectief. Je zou dan het dichtste bij mij in de buurt zijn tot nu toe.
Heb mijn juf al gehint, maar die wil niet en gaf de hint... had jij niet een diploma ?
Ja, maar ikke ga geen les erin geven, ik wil les erin.  :biggrin2:
Door Irish
#2955456
Lil schreef: Biedt perspectief. Je zou dan het dichtste bij mij in de buurt zijn tot nu toe.
Heb mijn juf al gehint, maar die wil niet en gaf de hint... had jij niet een diploma ?
Ja, maar ikke ga geen les erin geven, ik wil les erin.  :biggrin2:
Gezellig!!
Ik wil even voor de net er wel een instructeursopleiding in doen, al denk ik dat ik het opzich nu al wel zou kunnen.. Dan nog.. Ik wil graag dingen goed doen :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2955598
pallas schreef: Hoeft tante P. niet te bukken voor de hooperboogjes? Dan kan je ook een stuk of 3 achter elkaar zetten, daar een afdekzeil over spannen en dan heb je een tunnel op maat ;) In een bocht leggen is alleen niet zo makkelijk met zo'n constructie.
Hoopertunneltjes zijn eerst maar 1 meter en liggen dus recht. Langere tunnels worden ook wel gebruikt, maar geen must. Dus jou oplossing is helemaal geen gekke voor de reuzen onder de honden!
Gebruikersavatar
Door kira
#2955812
Tante p gaat deze week eerst starten met de mixles en hoop dan uit te vinden wat de belemmering is bij bukken en wat maakt dat ze niet in draf kan lopen (zelf denk ik dat ze doordat ze vanaf pup niet echt kon lopen haar motorische ontwikkeling niet oke is). Ik ga er maar vanuit dat we dan ook het hooperboogje kunnen proberen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2955861
kira schreef: Tante p gaat deze week eerst starten met de mixles en hoop dan uit te vinden wat de belemmering is bij bukken en wat maakt dat ze niet in draf kan lopen (zelf denk ik dat ze doordat ze vanaf pup niet echt kon lopen haar motorische ontwikkeling niet oke is). Ik ga er maar vanuit dat we dan ook het hooperboogje kunnen proberen.
Ga je in Opeinde lessen?

Dat kan best, dat bepaalde dingen minder goed ontwikkeld zijn simpelqeg omdat ze het niet heeft kunnen oefenen en doen. Zie ik bij onze papegaai ook. Die is heel jong gekortwiekt en kan nu prima vliegen, maar amper sturen of remmen. En dat komt doordat die "wegen van neuronen" niet gevormd zijn in zijn hersenen en komt waarschijnlijk ook nooit goed. Weet niet hoe dat precies zit voor honden en tante P, maar jong geleerd is oud gedaan klopt hier wel een beetje.
Door Lil
#2955865
Irish schreef: Gezellig!!
Ik wil even voor de net er wel een instructeursopleiding in doen, al denk ik dat ik het opzich nu al wel zou kunnen.. Dan nog.. Ik wil graag dingen goed doen :)
Ja super. Hier wordt ook niets gedaan zonder degelijke opleiding. Maar bedoelde zelf wil ik die opleiding niet doen, want wil geen les geven alleen maar gezellig les volgen.
Gebruikersavatar
Door kira
#2956223
Ja in Opeinde. Ik denk dus ook dat bepaalde verbindingen in de hersens niet zijn gemaakt. Bespiering is echt oke maar por haar aan de zijkant en ze ligt onderuit.
Door sella
#2956280
Er zit geen zenuw klem bij Bron? Dat is wat Buffel ook had, alleen wel akuut,en die is een stuk steviger op de poten met pijnstilling en los houden bij de osteopaat.
Gebruikersavatar
Door kira
#2956459
Heb niet de indruk dat er iets niet goed zit of staat, maar er staat voor de zekerheid al wel bezoek ingepland voor haar ter controle. Het kan natuurlijk wel, en dus gaan we het uitsluiten.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2956467
kira schreef: Ja in Opeinde. Ik denk dus ook dat bepaalde verbindingen in de hersens niet zijn gemaakt. Bespiering is echt oke maar por haar aan de zijkant en ze ligt onderuit.
Dan is het op meerdere vlakken wel het onderzoeken waard. Zit alles nu echt wel goed? Kan ze bijleren door bepaalde oefeningen en door bepaalde dingen simpelweg te gaan doen? Denk dat de mixlessen daar leuk geschikt voor zijn, ook om te zien wat ze echt leuk vindt enzo. Wat ze leuk vinden helpt altijd al om het beter te leren kunnen.
Door Irish
#2956809
Lil schreef: Ja super. Hier wordt ook niets gedaan zonder degelijke opleiding. Maar bedoelde zelf wil ik die opleiding niet doen, want wil geen les geven alleen maar gezellig les volgen.
Snap ik! Les geven is leuk maar les krijgen ook :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2962587
En weer een filmpje! Ik ben erg blij met een filmende juf en elke week iemand met een fototoestel aan de kant!

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2962629
Leuk! En lijkt me ook een superleuke juf, die elke keer van die vrolijke filmpjes maakt  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door