Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2954244
Leuk filmpje!! Ook leuk om op het eind nog wat binnendingetjes te zien, waar het tempo lekker laag ligt..
Knappe hondjes en knappe Oscar!!
Gebruikersavatar
Door Hope
#2954266
Kaela schreef: Gister had ik les 3 en daar is een filmpje van gemaakt. Border collie Flynn is ons mijlenver vooruit en laat al heel mooi zien hoe het spelletje er uit ziet. Oscar en ik komen ook voorbij. Op het laatst is ook nog een stukje binnen, dat is van een andere les, die mensen ken ik niet.

Geweldig! Echt onwijs gaaf, en wat doet Oscar het goed!
Lijkt me ook wat voor Nelson. Voor 'later als ie groot is'  :biggrin2:
Door Irish
#2954274
Leuk! ik ga in oktober een instructeurs workshop doen en daarna er lessen in geven. Lijkt me ook leuk te combineren met het e.e.a. !
Door eelke
#2954297
Oscar :smitten:



Oh en ik ben verliefd op die Berner binnen die zo op het gemakje het stukje loopt. Je ziet m (of haar) ook haast denken; al die ijverige borders en herders ook, ik doe het lekker beheerst.  ;D
Gebruikersavatar
Door Elly
#2954301
Ik vind het altijd zo leuk als je iets nieuws aan het leren bent, hoe alles in 1 keer samenkomt. Ik ben nu bezig om Tess come by en away te leren om een emmer heen. Eerst sjokte ze achter mijn hand met lekkers aan die haar om de emmer heen leidde,  nu raced ze om de emmer heen van een paar meter afstand.
Gebruikersavatar
Door kira
#2954370
oh hebben ze die tunneltjes ook op formaat tante P? Ze is dol op tunneltjes, zo dol dat ze zich deze vakantie wist te herinneren dat we in de gg wel eens een dummy gooien nadat je een tunneltje hebt gedaan. Dus toen ik de dummy niet gooide schoot ze het tunneltje in, maar ze was even vergeten dat ze beetje groot geworden was. Was best komisch. Tante P houdt wel van denken en zo'n tunneltje mogen nemen en een poortje in combi met wat lekkers zou ze best leuk vinden volgens mij.

Oscar kijkt wel altijd super serieus hoor als hij aan het werk is.
Door Lil
#2954383
Irish schreef: Leuk! ik ga in oktober een instructeurs workshop doen en daarna er lessen in geven. Lijkt me ook leuk te combineren met het e.e.a. !
Dat is in de Lichtstad? Vroeg zij hoopvol  :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2954419
Irish schreef: Leuk! ik ga in oktober een instructeurs workshop doen en daarna er lessen in geven. Lijkt me ook leuk te combineren met het e.e.a. !
Wat leuk Irish! Als ik jou een beetje inschat lijkt het me heel goed bij jou passen!
kira schreef: oh hebben ze die tunneltjes ook op formaat tante P? Ze is dol op tunneltjes, zo dol dat ze zich deze vakantie wist te herinneren dat we in de gg wel eens een dummy gooien nadat je een tunneltje hebt gedaan. Dus toen ik de dummy niet gooide schoot ze het tunneltje in, maar ze was even vergeten dat ze beetje groot geworden was. Was best komisch. Tante P houdt wel van denken en zo'n tunneltje mogen nemen en een poortje in combi met wat lekkers zou ze best leuk vinden volgens mij.

Oscar kijkt wel altijd super serieus hoor als hij aan het werk is.
Ik heb geen idee of de tunnels er ook in grotere maten zijn. Wij hebben bij de les 2 van dit formaat en daar past Oscar prima door, maar voor tante P wordt het wat krapper. Nu zijn ze wel heel kort, dus misschien scheelt dat, maar ze zal wel flink moeten bukken  ;D

Oscar keek vooral serieus omdat ie niet mocht snuffelen. Dus eigenlijk is ie heul errug sielug op het filmpje. Mijn knappe kerel  :smitten:

@ Eelke ik vind die berner ook grappig! En gelijk heeft ie, lekker op zijn eigen tempo is goed genoeg!
Door sella
#2954473
Ik heb het afgelopen woensdag gedaan met Buffel. En die kon er makkelijk doorheen met nog ruimte over omhoog, dus tante P. Uw wens is bevel gok ik voor uw bazinnen. Het is een heerlijke sport, jong, oud, soepel stram, ze kunnen het allemaal doen.
Ik wil echt de cursus gaan doen, wij hebben een workshop gehad en die proeft naar veel meer :D
Door rosmin
#2954475
wat is dat leuk zeg..
Als ik Sam ooit meekrijg in de auto zonder hieperstress dan zou dit wat voor hem zijn

(na 3 maanden trainen is Sam nu niet meer bang voor de ruitenwisser als hij in de auto zit/ volgende week (na 3/4 jaar oefenen) eindelijk beginnen met motor aanzetten.../ ooit wordt het nog wel'ns wat  :-X
Gebruikersavatar
Door kira
#2954503
Tante P ziet het wel zitten maar ze zal voor de tunnels echt te veel moeten kruipen en bukken. Ze kan in de behendigheidstunnel nog net inkomen bij training maar is te belastend voor haar achterhand. Ze mag altijd een keer maar ze moet echt helemaal plat tante P is echt een beetje groot geworden. Heb gemaild voor balansles misschien vindt ze dat ook wel leuk. Een jonge grote beer had dit ook echt enig gevonden. Ik heb echt de indruk dat dit een erg leuke sport is voor heel veel honden en natuurlijk bazen.
Door sella
#2954547
De hoopers zijn echt veel hoger dan de behendigheidstunnel hoor.
Door Lil
#2954778
Ik heb mij opgegeven voor een workshop met die maffe zwarte. Wel spannend, want ik ken de hele honden school niet. Gelukkig ken ik Liesbeth wel van 2 workshops die op mijn honden school werden gegeven.
Door pallas
#2955358
kira schreef: Tante P ziet het wel zitten maar ze zal voor de tunnels echt te veel moeten kruipen en bukken. Ze kan in de behendigheidstunnel nog net inkomen bij training maar is te belastend voor haar achterhand. Ze mag altijd een keer maar ze moet echt helemaal plat tante P is echt een beetje groot geworden. Heb gemaild voor balansles misschien vindt ze dat ook wel leuk. Een jonge grote beer had dit ook echt enig gevonden. Ik heb echt de indruk dat dit een erg leuke sport is voor heel veel honden en natuurlijk bazen.
Er zijn ook maxi tunnels te koop hoor. Heb een vriendin met een hondenschool die heel veel materiaal heef speciaal voor grote en kleine hondjes. Met een beetje moeite kan het dus allemaal best wel!
Door pallas
#2955359
Hoeft tante P. niet te bukken voor de hooperboogjes? Dan kan je ook een stuk of 3 achter elkaar zetten, daar een afdekzeil over spannen en dan heb je een tunnel op maat ;) In een bocht leggen is alleen niet zo makkelijk met zo'n constructie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door