Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door zhiva
#2938924
Chakotay blaas ik nu echt na elke wandeling droog, de koude luchtstand vind meneer helemaal fijn 
*zoblijmetdewaterblazer*  Maar om nu te zeggen dat het ook de geurtjes tegen gaat?  ::)
Hij meurt echt wel naar moddersloot inmiddels  :biggrin2:
Binnenkort maar weer eens wassen, kan ik weer fijn de blazer gebruiken  :D
Door sella
#2939027
Net Buffel gewassen en behandeld met cremespoeling, zag het bad al gitzwart, na het droogblazen met de waterblazer kon je een tapijt knopen van de haren.
Met handdoeken en uitschudden kregen we hem niet eens druipdroog, en dan had ik het over een handdoek of 10. Nu 1 handdoek voor de kop en er zijn al delen droog. Dit in een half uurtje. Dat scheelt heel veel muffe hondenlucht in de vacht. Ik ben blij dat ik de stap naar de blazer heb genomen.
Daarna de muren en bad nog maar even droog en haararm gemaakt met de blazerd.
Door Elvira
#2939031
als ik ze gewassen heb doe ik een kwartier de badjas aan, daarna föhn ik ze verder droog voor de show. Als ze gezwommen hebben doe ik de badjas aan voordat ze de auto in gaan, houdt je auto redelijk droog aangezien ze altijd schudden in de auto. Na max een uur gaan ze uit en zijn de honden zo goed als droog. ideaal.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door