Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Riek
#2940435
Ik vind het een hartstikke leuk en goed initiatief van je.
Ik weet dat er bij ons vandaan ook wel eens dozen van dat spul naar de voedselbank gaan.
De mijn stuur ik naar mijn broer in Keulen, hij geeft ze weer door aan zijn Nederlandse vrienden daar.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2940444
Ja graag ...


Ja AH geeft wel vaker wat :) :) en daar zijn we altijd heel blij mee.

Wij doen veel voor de cliënten, voor de kinderen kopen we vaak waterijsjes en delen die dan daar uit, ik heb verleden keer paar kilo's perssinaappels uitgeperst vonden ze ook leuk.

We doen wel eens kleding neerleggen en gisteren kregen de mannen een klein cadeautje voor vaderdag maar dat noemen we mannendag  :)

Dan weer eens buitenspeelgoed , dan weer boeken enz.

We horen vaker dat wij de gezelligste voedselbank zijn :D :D :D :D
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2941025
Zoveel heb ik er al.

Ook van mijn buurtjes gekregen en van mijn kleinzoon die zijn dubbele wilde geven aan de voedselbank.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Sverite
#2941202
Heb je nog steeds Hamsters van AH nodig? Wij hebben hier nog een heel stel liggen. Tot wanneer kunnen wij ze eventueel toe sturen en naar welke adres?
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2941351
Als je iemand anders weet mag het daar ook heen, ik heb er wel veel nu maar  is natuurlijk nog welkom.


ik pb mijn adres wel..
Door Borke
#2941353
Wat jammer dat ik dit nu pas lees,heb gisteren 2 handen vol voor de AH uit staan delen aan kinderen die daar stonden.
Hoe lang blijft dit actueel voor je Marga?
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2941701
Ik denk dat ik volgende week donderdag voor het laatst dan uitdeel.

Dus alles is welkom tot en met volgende week woensdag..


Mocht ik niet veel online zijn of zo mijn dochter zal vermoedelijk deze week wel bevallen dus dan weinig tijd. :) :) :) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door