Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2936775
Hamsterstjes...

Mochten er hier mensen zijn die er niks mee doen, mag ik ze dan ????

Ik wil ze sparen voor de voedselbank voor de kinderen daar.

Ik vergoed natuurlijk de portokosten..
Door Tanna
#2936783
Aan mij heb je niks - bij de natuurwinkel krijg je geen hamsters - maar ik vind het een lief idee en hoop dat je er veel toegstuurd krijgt!
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2936806
henneke schreef: Marga als ik er wat heb geef ik een gil of drop ze bij je af , goed plan van je  ;)
Fijn alvast bedankt...:)
Door Parelridder
#2937404
Wat een leuk initiatief!! Wil je me je adres geven?
P.s. Portokosten vergoeden is natuurlijk niet nodig! Ik draag gráág bij aan dit doel!
Door cj
#2937462
Ik heb wel een berg van die (geen idee hoe ze heten....) van Dirk van de Broek. Kun je daar ook iets mee?
Saskia
Door cj
#2937543
Ik ga even een doosje zoeken en naar je toe sturen. Dit zijn zulke goed initiatieven. Ik weet nog dat ik 2 jaar geleden een prachtig skipak van andere Saskia heb gekregen, wat ik gebruikt heb voor een meisje die met wintersport kon met haar klas. Heb toen die vakantie betaald (klein bedrag), maar anders kon ze als enige niet mee. Weet je, dit soort initiatieven zijn zo mooi van bp.
Saskia
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2937554
Fijn.. Zullen ze leuk vinden.


We proberen altijd iets leuks te doen voor de kinderen.

Soms krijgen ze van een andere supermarkt de overgebleven spullen maar de hamsters bv. zijn altijd op :)
Door monster
#2937889
Ik wil ook mee hamsteren. Teller staat op 3, spaar nog even door. En porto doe ik zelf wel. Raak ik eindelijk de postzegels uithet jaar 0 kwijt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door