Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Rianne145
#2933503
Wij gaan vaak naar Duitsland voor een hap eten, bijvoorbeeld naar Robben in Hebelermeer. Super lekker, niet duur en zo'n lekkere Duitse oude kroeg sfeer.

Verder gaan we nog wel eens naar Markant in Emmen, hebben ze vaak een lekker dagmenu voor 10.95. Prima eten.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2933508
Rianne145 schreef: Wij gaan vaak naar Duitsland voor een hap eten, bijvoorbeeld naar Robben in Hebelermeer. Super lekker, niet duur en zo'n lekkere Duitse oude kroeg sfeer.

Verder gaan we nog wel eens naar Markant in Emmen, hebben ze vaak een lekker dagmenu voor 10.95. Prima eten.
Daar is het idd heeeeel goed vertoeven.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2933527
Hier ook regelmatig naar Robben en Dal Baffo. Greenmeets in Erica is een heel ander genre maar ook heel lekker eten daar. M'n neefje is daar kok. :)
Laatst gewijzigd door MargaS op vr 30 mei 2014, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2933534
Poeh, het is al heel lang geleden dat ik uit ben wezen eten. Maar ik vind het altijd wel leuk om naar Bla Bla in R'dam te gaan (vegetarisch, goedkoop en grappig). En naar De Machinist in R'dam.
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2933608
Shabu in Rotterdam. Heerlijk eten daar. Verder zag ik Talamini in Winterswijk al voorbijkomen. Dat is een begrip. Het grootste feest van onze vakantie om daar een coupe te halen. Een klein feestje gewoon twee bolletjes ijs in een bakkie.

Ik wil heel graag nog een keer gaan eten bij Restaurant Aan de Maas bij ons in Zwijndrecht. Dat is ook een soort Shabu.

Wij eten zo nu en dan met het werk her en der. Maar dan vergeet ik de namen weer. Er is een Spaans tapasrestaurant in Rotterdam vlakbij het Maritiem Museum. Echt heel lekker gegeten daar. Geen idee hoe het heet. Is vlakbij het museumschip.

As zondag ga ik bij Shabu bij het Feijnenoordstadion eten, daar ben ik nog niet geweest, maar zal ongetwijfeld lekker zijn. En in juli gaan we met het team in Scheveningen eten. hmmmm, zie er al naar uit.
Door fem fatale
#2933659
Ik heb niet echt een favoriet, ik hou van afwisseling. Sowieso heb ik veel allergieën en eet ik veganistisch, dus thuis eet ik bijna altijd lekkerder. Maar klokspijs verraste me laatst positief en iets verder de couscousclub is fijn omdat je er altijd terecht kunt als veganist. Maar dat kan bij de meeste Turken ook wel.

Maar ik ga vooral uit eten om met vrienden te zijn. Dus eten is belangrijk, maar niet de hoofdzaak

Maandag ga ik met collega's naar de Kas, daar heb ik echt heel veel zin in.
Door Urs
#2933698
Talamini in Winterswijk , zo lekker ijs.

Steakhouse Vivaldi in Miste is ook leuk, goed carnivoren menu en niks is gek daar. Leuk om met een groter gezelschap heen te gaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door