Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door zhiva
#2940983
heel laat pas opgestaan vandaag (12 uur!!!  :o ) bijna de heel week erg slechte en dus korte nachtjes geslapen dus blijkbaar had ik wat in te halen of zo. Wederlief heeft me lekker laten liggen en in de tussentijd de hondjes etc gedaan.  :-*
Onder de noemer, minder leuk : We moesten stieflief gistermiddag uit school ophalen om half 3 in D'ter. om 14.00 gaf de Walvis (auto) in Heerde de geest  :'( Moeders gebeld, die heeft ons opgehaald en weer thuis in Sneek afgezet. School en (h)ex gebeld dat wij het niet gingen halen.
Dat is allemaal geregeld gelukkig en (h)ex was zeer begripvol, dit weekend dus geen stieflief. 
De auto staat inmiddels bij een garage in Heerde en maandag hoor ik meer. Het ziet er vooralsnog niet goed uit  :'( :'( :'(
Duimen maar dat het allemaal meevalt nu. Ik heb hem nog maar 2 maanden dus verkopende garage is al op de hoogte gebracht. Die wil samen dit oplossen. Ben benieuwd  :-\
Door eelke
#2940992
Intratuin leeggekocht. Herten geweien gehaald, Joep heeft er nu 2...
zhiva schreef: heel laat pas opgestaan vandaag (12 uur!!!  :o ) bijna de heel week erg slechte en dus korte nachtjes geslapen dus blijkbaar had ik wat in te halen of zo. Wederlief heeft me lekker laten liggen en in de tussentijd de hondjes etc gedaan.  :-*
Onder de noemer, minder leuk : We moesten stieflief gistermiddag uit school ophalen om half 3 in D'ter. om 14.00 gaf de Walvis (auto) in Heerde de geest  :'( Moeders gebeld, die heeft ons opgehaald en weer thuis in Sneek afgezet. School en (h)ex gebeld dat wij het niet gingen halen.
Dat is allemaal geregeld gelukkig en (h)ex was zeer begripvol, dit weekend dus geen stieflief. 
De auto staat inmiddels bij een garage in Heerde en maandag hoor ik meer. Het ziet er vooralsnog niet goed uit  :'( :'( :'(
Duimen maar dat het allemaal meevalt nu. Ik heb hem nog maar 2 maanden dus verkopende garage is al op de hoogte gebracht. Die wil samen dit oplossen. Ben benieuwd  :-\
Ik heb er eigenlijk best wel wat mee dat je (h)ex typt steeds...  :-\
Door bloemetje
#2941016
eelke schreef: Intratuin leeggekocht. Herten geweien gehaald, Joep heeft er nu 2...

Ik heb er eigenlijk best wel wat mee dat je (h)ex typt steeds...  :-\
Ik niet. Heb er een dat is een hex die de verwaarlozing dicht nadert. Bjz is een prutinstantie waar je geen bal aan hebt en als vader heb je niks in handen. Hier lezen geen kindertjes en kun je even lucht aan je frustie geven.
Ik begrijp t dus wel.

Sterkte met de auto. Hoop dat t meevalt

Meneer B is naar een verjaardag en ik hoefde niet mee van hem. Pff ik was zo blij!  Ik ben echt op en geniet van de stilte. Ik beloof dat ik vanavond extra lief voor hem zal zijn en stil tijdens het voetbal.
Door eelke
#2941020
bloemetje schreef: Ik niet. Heb er een dat is een hex die de verwaarlozing dicht nadert. Bjz is een prutinstantie waar je geen bal aan hebt en als vader heb je niks in handen. Hier lezen geen kindertjes en kun je even lucht aan je frustie geven.
Ik begrijp t het dus wel
Het is internet,dat blijft eeuwig openbaar bestaan en die kindertjes komen ook op een leeftijd dat ze kunnen google`en
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2941035
Mieke L. schreef: brood, tomaten, aardbeien pinnen! er gaat een wereld voor me open!!
Aardbeien automaten en tomaten automaten heb ik inderdaad op vakantie gespot in het zuiden des lands bij America. Weten ze tenminste dat er betaald wordt voor de spullen die ze aanbieden. Hier in het noorden staan nog tafels bij de boer met een bakje voor geld, goed van vertrouwen ;-) hier in de stad ook brood automaat :-)
Maar weet dus niet of ik het nou 'hip' moet vinden die aardbei en tomaten automaten, tafeltje met de spullen ziet er toch echt vriendelijker uit ;-)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2941051
dinky89 schreef: Aardbeien automaten en tomaten automaten heb ik inderdaad op vakantie gespot in het zuiden des lands bij America. Weten ze tenminste dat er betaald wordt voor de spullen die ze aanbieden. Hier in het noorden staan nog tafels bij de boer met een bakje voor geld, goed van vertrouwen ;-) hier in de stad ook brood automaat :-)
Maar weet dus niet of ik het nou 'hip' moet vinden die aardbei en tomaten automaten, tafeltje met de spullen ziet er toch echt vriendelijker uit ;-)
Maar als veel mensen zo vriendelijk zijn om proletarisch te gaan winkelen bij die kraampjes dan gaat praktisch toch voor hip en wordt een automaat blijkbaar jammer maar helaas noodzakelijk.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2941054
eelke schreef: Ik heb er eigenlijk best wel wat mee dat je (h)ex typt steeds...  :-\
Tsja, noem dus geen namen, ook niet van wederlief en ook niet van stieflief. Dat alles openbaar is vind ik prima, (h)ex weet exact wat mijn gevoelens voor haar zijn dus ik zal daar ook niet ingewikkeld over gaan doen. Voor stieflief is dat ook niets onbekend. Ik zal nooit een slecht woord over haar laten vallen waar hij bij is. Maar dat ik niet heel erg gecharmeerd van haar ben is hem inmiddels wel duidelijk.
Dus nee, ik ben mij zeer bewust van wat ik typ en waar ik het typ, en ik heb er geen moeite mee.  ;)
Door bloemetje
#2941129
zhiva schreef: Tsja, noem dus geen namen, ook niet van wederlief en ook niet van stieflief. Dat alles openbaar is vind ik prima, (h)ex weet exact wat mijn gevoelens voor haar zijn dus ik zal daar ook niet ingewikkeld over gaan doen. Voor stieflief is dat ook niets onbekend. Ik zal nooit een slecht woord over haar laten vallen waar hij bij is. Maar dat ik niet heel erg gecharmeerd van haar ben is hem inmiddels wel duidelijk.
Dus nee, ik ben mij zeer bewust van wat ik typ en waar ik het typ, en ik heb er geen moeite mee.  ;)
+1 en mijne kunnen heel goed googlen  :smitten:
Door eelke
#2941161
zhiva schreef: Tsja, noem dus geen namen, ook niet van wederlief en ook niet van stieflief. Dat alles openbaar is vind ik prima, (h)ex weet exact wat mijn gevoelens voor haar zijn dus ik zal daar ook niet ingewikkeld over gaan doen. Voor stieflief is dat ook niets onbekend. Ik zal nooit een slecht woord over haar laten vallen waar hij bij is. Maar dat ik niet heel erg gecharmeerd van haar ben is hem inmiddels wel duidelijk.
Dus nee, ik ben mij zeer bewust van wat ik typ en waar ik het typ, en ik heb er geen moeite mee.  ;)
En dat mag ook natuurlijk :)

Weer thuis van een house warming en een verjaardag. Zo m'n bed in besloten om morgen ook de kamer te gaan verven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door