Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2930258
TMG1961 schreef: Nee, en ook als het net er wel over gespannen is gaat ie naar binnen als ik ga wandelen of weg ben.
Alleen maar goed denk ik, je weet nooit of hij een concert geeft voor de hele wijk :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#2930260
Sommige katten hebben 'meer' nodig dan alleen maar binnen zijn (al zouden ze dan de hele wereld aan speeltjes hebben); ik ken een kat die de hut afbreekt als die alleen maar binnen kan zijn... oervervelend.
Zo te lezen doe jij je best voor Noppie; het zal een uitproberen zijn wat voor jullie werkt (misschien nog een kattenluik overwegen zodat hij zelf kan beslissen of hij erin of eruit wil?)

Noppie klinkt niet als een akelige kat.
Door TMG1961
#2930319
rosmin schreef: Is Noppie niet een "gewone" buitenkat die meer ruimte nodig heeft dan een afgezet terras, en door zijn gejank laat blijken dat ie meer terrein wil om te snuffelen, te struinen?
Ik denk niet dat ie meer buitenruimte wil hebben of nodig heeft. Nu ligt ie vaak gewoon voor de achterdeur of op het bankje als ie buiten is of zit bij het poortje naar voor te kijken. Merk als ie buiten is niet dat ie meer ruimte wil hebben om te snuffelen of te struinen of wat ie ook wil doen.
#2930323
Pauline schreef: Jeetje wat geweldig!  :D :D :D

Morgen komt mijn moeder weer thuis. Bacterie is bestreden, open been nog niet veel beter helaas. Dacht ik vorige week nog dat dit weleens haar "nekslag" kon zijn, zij heeft duidelijk andere plannen. Ik ben elke keer weer verbijsterd over haar vechtlust.... onvoorstelbaar.

Vanmiddag afscheid genomen van onze vriend, heel mooi en waardig, maar oh oh oh wat zwaar...... En dan put ik toch troost en kracht uit de liefde tussen Eddie en mij, uit de steun die we elkaar kunnen geven. En dan kan ik maar 1 ding concluderen.... wat is liefde toch onvoorstelbaar mooi! Oh nee.... nog 1 ding: Carpe diem!!! Echt doen hoor!!!! :-*
"Fijn"dat het een mooi afscheid is geweest Pauline.
En je hebt helemaal gelijk. :-*

En een dikke knuffel voor je moeder. :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2930367
Ik heb net achter elkaar 5 perenijsjes opgegeten en ik vind dat dat mag als je zo'n zere keel hebt dat je amper nog stem hebt. Jeetje.... ik ga ook weer eens op vakantie! Als Eddie niet ziek is ben ik al blij, maar ach.... dan wordt ik toch zelf ziek.... ::) ::) ::) Met adviezen van tante Connie ( :biggrin2:) aan de uitgeperste citroenen met een flinke lading honing en vitamine C en zink erin. En voor de zielig (en de verdoving ahum....) perenijsjes!
Door eelke
#2930389
lianneke schreef: Ik ben dekking aan het zoeken, mn huggie is gestopt met roken.
Hij rookte een pakkie shag per dag...
Sterkte!  ;D


Zo, weekend :) op expeditie geweest in de nieuwe albert heijn xxl. Zo de bbq maar in de fik zetten.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2930391
- Judith - schreef: Gezellie, kom ik je gezelschap houden  ::) :P. En Koekje moet me voor straf voortaan aanspreken met 'mevrouw'  :biggrin2:
:biggrin2:
Ja mevrouw  :biggrin2:


eelke schreef: op expeditie geweest in de nieuwe albert heijn xxl
Hoe was tie? Ik wil er binnenkort ook eens naartoe.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door