Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2941783
Wauw, dat zijn hele dierbare foto's :smitten: Liefde spat ervan af  :-*
Gefeliciteerd met je geslaagde dekking, ik hoop op veel gezonde pupjes (voornamelijk voor mezelf, vind de foto's hier op BP altijd geweldig :smitten: )
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2944321
ja het is heel erg maar ben echt verliefd op die hond haha oepsss

maar goed nog 10 dagen geduld :P en dan weten we of ze drachtig is.. wat spannend zeg pff haha  ik wil het liefst dat ik morgen m n ogen open doe en het dan weet  :biggrin2:  nog geen slijmdraad of misselijkheid gezien, ze zit ook pas op dag 19 nu vanaf de eerste dekking dus dat is ook nog vrij vroeg :)
#2948105
Ik was toch heeeeeel erg zenuwachtig  :biggrin2: moest wat ophalen bij de da en die heeft de scan er even tegen aan gehad en bevestigde de dracht!! Joepie! Maandag gaan we zowiso nog naar Sleeuwijk om een mooie echo te maken, hartjes te zien en te tellen :)
Deze keer is het toch weer anders, dat ze zo vreselijk stoned was was natuurlijk al niet "normaal"  :biggrin2: maar ik had geen misselijkheid gezien en de slijmdraad kan ik makkelijk gemist hebben dus ik dacht o nee ze is niet misselijk geweest straks is ze niet drachtig Hihi maar gelukkig toch! :smitten:
#2948136
chipjolie schreef: Ik was toch heeeeeel erg zenuwachtig  :biggrin2: moest wat ophalen bij de da en die heeft de scan er even tegen aan gehad en bevestigde de dracht!! Joepie! Maandag gaan we zowiso nog naar Sleeuwijk om een mooie echo te maken, hartjes te zien en te tellen :)
Deze keer is het toch weer anders, dat ze zo vreselijk stoned was was natuurlijk al niet "normaal"  :biggrin2: maar ik had geen misselijkheid gezien en de slijmdraad kan ik makkelijk gemist hebben dus ik dacht o nee ze is niet misselijk geweest straks is ze niet drachtig Hihi maar gelukkig toch! :smitten:
Geweldig! Van harte gefeliciteerd :-*
Gebruikersavatar
Door kiara
#2948231
Leuk joh en had ik toch gelijk zag het op de manier hoe ze jou aankeek  :P
Gefeliciteerd en nu maar wachten pfff duurt nog wel eventjes
Hou je er zelf ook weer 1
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door