Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2928610
chipjolie schreef: idd do NOT try this at home en wat doet heel de wereld? (en jij zegt zelf dat je het ook doet) doen het lekker toch
Nou dat dus...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2928614
malinois. schreef: Uitvallen zijn toch geen beten?! En ik hoef geen youtube te kijken want ik heb alle seizoenen gezien. ;-)

En heb je weleens knokkende honden uit elkaar gehaald. En dan honden die voor de kill gaan?
Ouw dus uitvallen is nog prima?
Door malinois.
#2928615
Ik heb hem 2 x live bezig gezien en dan valt er niks te verbergen. Ik zag geen verschil met wat ik op tv heb gezien. Daarnaast heeft dat er wel degelijk mee te maken zeker t formaat van de hond en de wil.
Maar goed via mobiel kan ik t zo niet uitgebreid uitleggen probeer er vanavond wel ff op terug te komen.
Door malinois.
#2928618
chipjolie schreef: idd do NOT try this at home en wat doet heel de wereld? (en jij zegt zelf dat je het ook doet) doen het lekker toch
Ik deed t allang voor hij op tv was allereerst. Dus handelen uit intuitie. Ik wil hem ook niet zijn en imiteer hem dus ook niet want dat kan niet. Ik ben ik en hij is hij zijn timing is anders dan de mijne bijv en zijn engelengeduld heb ik ook niet. Daarnaast probeer ik niks want dan wordt t ook niks. Ik doe....

Als je niet weet wat een hond inhoud en niet kan lezen moet je er dus idd afblijven.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2928619
malinois. schreef: Dat is toch geen bijten dat is wat ik zeg. Niks meer en niks minder
Maar ging toch niet over bijten? Maar over lichaamstaal lezen en bange honden. Voor mij zit er weinig verschil tussen uitvallen en bijten, dat is nl de volgende stap. In mijn ogen ga je al veel te ver als de hond al uitvalt, dat is toch wel een heel duidelijk signaal. Goed kan ooit gebeuren maar om dan nog door te gaan vind ik tja ... :-\
Door malinois.
#2928620
Kaio schreef: Maar ging toch niet over bijten? Maar over lichaamstaal lezen en bange honden. Voor mij zit er weinig verschil tussen uitvallen en bijten, dat is nl de volgende stap. In mijn ogen ga je al veel te ver als de hond al uitvalt, dat is toch wel een heel duidelijk signaal. Goed kan ooit gebeuren maar om dan nog door te gaan vind ik tja ... :-\
Dan zou ik dus ook zeker doorgaan ... dat gaat hier iig zeker niet gebeuren. ;-)
Maar nogmaals dat zal ook niet snel gebeuren want ik heb geen honden die jarenlang verpest zijn. Hier weten ze wel wat grenzen zijn em die honden moeten die nog leren kennen
Door Lizzy
#2928623
malinois. schreef: Don't try at home staat er niet voor jan lul.
Nee, daarom loopt het halve bos tegenwoordig "tss tss" door het bos, zichzelf voor lul te zetten ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2928627
malinois. schreef: Dan zou ik dus ook zeker doorgaan ... dat gaat hier iig zeker niet gebeuren. ;-)
Maar nogmaals dat zal ook niet snel gebeuren want ik heb geen honden die jarenlang verpest zijn. Hier weten ze wel wat grenzen zijn em die honden moeten die nog leren kennen
Oo nou in mijn ogen ben je dan al te ver gegaan, want voor het uitvallen heeft de hond al genoeg lichaamstaal laten zien. Een hond hoeft niet jarenlang verpest te zijn om doodsbang te raken.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2928628
Lizzy schreef: Nee, daarom loopt het halve bos tegenwoordig "tss tss" door het bos, zichzelf voor lul te zetten ::)
Bij de mijne is tsssss uitnodigen tot spel  :biggrin2: 
Iemand probeerde dat laatst bij onze jongste zat ie meteen op schoot ja stoeie!!!!!!  :P
Door malinois.
#2928631
Lizzy schreef: Nee, daarom loopt het halve bos tegenwoordig "tss tss" door het bos, zichzelf voor lul te zetten ::)
Ja dus? Dat is zijn fout dan? Laten we dan maar snel alle films van tv halen daar worden bij bosjes mensen vermoord... ;-)
Dat is t probleem en de domheid van die mensen
Door malinois.
#2928632
Kaio schreef: Oo nou in mijn ogen ben je dan al te ver gegaan, want voor het uitvallen heeft de hond al genoeg lichaamstaal laten zien. Een hond hoeft niet jarenlang verpest te zijn om doodsbang te raken.
Doodsbang is iets anders dan onzeker wat de meeste honden bij hem laten zien imo. Maar goed dit soort discussies zal ook nooit werken met zulke grote verschillen in waarneming. ;-)
Door malinois.
#2928633
Kaio schreef: Bij de mijne is tsssss uitnodigen tot spel  :biggrin2: 
Iemand probeerde dat laatst bij onze jongste zat ie meteen op schoot ja stoeie!!!!!!  :P
Dan doe je t niet goed. Hier weten ze prima wat (in mijn geval) eh.. betekend. (Eh ipv tss).
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2928636
malinois. schreef: Dan doe je t niet goed. Hier weten ze prima wat (in mijn geval) eh.. betekend. (Eh ipv tss).
Jawel hoor, want dat was de bedoeling  :biggrin2:  ;D

Maar hier hebben ze ook een magniet woordje hoor  ;) maar dat wordt niet zo vaak toegepast als de tsss tsss sssss van de loslopende mensen  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door