Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3004337
BusKay schreef: Plagen is soms zo fijn...  :biggrin2:
En een dag niet gelachen....
Waar blijven plaatjes van jouw werk??
Ik heb niet meer gezien van jou dan een plaatje van een tafel die je in opgeknapte toestand gekocht hebt.
Zo kan ik het ook ja, en dan ook zeveren  over behang van een ander
Door BusKay
#3004341
nova schreef: Waar blijven plaatjes van jouw werk??
Ik heb niet meer gezien van jou dan een plaatje van een tafel die je in opgeknapte toestand gekocht hebt.
Zo kan ik het ook ja, en dan ook zeveren  over behang van een ander
Tafel heb ik alleen het blad van gebruikt.
Ga vrijdag eerst de woonkamer texen...
En na het texen ben ik vast aan vakantie toe!  :biggrin2: :biggrin2:
Nee...... kast wordt donderdag opgehaald en komt maandag pas terug daarna pas bewerken.
#3004432
nova schreef: zo, weer een project  om tevreden over te zijn. Mijn lage kast heeft een nieuwe look gekregen
Kijk en vergelijk:

Voor:

Afbeelding

na:

Afbeelding

Afbeelding

niet  slecht van mezelf  he?
Ik dacht dat krijtverf niet zo mijn ding was, vanwege die matte uitstraling.
Maar nu ik dit zo zie, afgewerkt met lak zie ik ineens ook mogelijkheden! :D
#3004458
Sanyo schreef: Ik dacht dat krijtverf niet zo mijn ding was, vanwege die matte uitstraling.
Maar nu ik dit zo zie, afgewerkt met lak zie ik ineens ook mogelijkheden! :D
Dit is gewone lak op waterbasis, geen krijtverf  ;). Wel kleuren laten mengen  , kleurtjes had ik uitgezocht aan de hand van kleurstaaltjes.
Laten mengen  in de bouwmarkt,  een computer techniek en je krijgt 10 potten in dezelfde kleur  :D. Dit is satijnglans

De middelste deur is ook in een groenteint, maar het komt op de foto helaas niet tot  zijn recht, hier een link en dan zie je dat er kleurverschil zit  tussen de middelste deur en de romp :

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-I4DOJVHZ.jpg  en dan ff inzoomen ;)
Laatst gewijzigd door nova op zo 12 okt 2014, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
#3004461
koekiesranch schreef: Geloof dat ik straks genoeg te doen heb met mijn bij elkaar gezocht zooitje meubels om het tot 1 geheel te maken..
ahum  ::)
kleine tafeltjes:  geërfd van mijn oom na zijn overlijden.
vierkante hoektafel: 25 jr. geleden gekocht, maar nog steeds heel degelijk
lage kast:  gekocht in een zaak voor 2de hands meubelen
de tafel-tweeling  gekocht MP.
Nu komt een vitrine hoek- kast aan de beurt, het  is het examenstuk van mijn zoon toen hij laatste jaar op de technische school zat.

Dan heb ik nog een  eettafel met  6 stoelen, en  een dressoir. Nieuw gekocht, maar wel in 1985 . Nog steeds niks gammel

Had jij het over bij elkaar rapen?  ;D
#3004462
nova schreef: Dit is gewone lak op waterbasis, geen krijtverf  ;). Wel kleuren laten mengen  , kleurtjes had ik uitgezocht aan de hand van kleurstaaltjes.
Laten mengen  in de bouwmarkt,  een computer techniek en je krijgt 10 potten in dezelfde kleur  :D. Dit is satijnglans

De middelste deur is ook in een groenteint, maar het komt op de foto helaas niet tot  zijn recht, hier een link en dan zie je dat er kleurverschil zit  tussen de middelste deur en de romp :

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-I4DOJVHZ.jpg  en dan ff inzoomen ;)
Okay, ik dus toch niet aan de krijtverf....maar ben zo bang dat gewone lak niet goed hecht op mdf met fineer..
Ik vind het wel erg mooi geworden zo!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door