Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2945916
Echt ongelooflijk, maar ik heb zaterdagavond (laat) 45 minuten met de buuf gekletst.
Ik ben in de tussentijd gewoon hallo blijven zeggen en zo en ik merkte dat zij ook weer ontdooide.

Kwam erop neer dat het huis binnen 1 dag verkocht was en wel aan een alleenstaande knul die overdag in het ziekenhuis zou werken. Een erg rustig persoon (klinkt goed). Men was dus al weken op hypotheekland aan het wachten omdat die schijnbaar traag zijn.
Ik hoop echt van harte dat ze gelukkig gaan worden in hun nieuwe huis. Ze vertelde waar en welk huis ze gekocht heeft en ik heb daar in die buurt gewoond voordat ik mijn huidige huis kocht en vond het er ronduit vreselijk. Maar goed smaken verschillen, want er zijn natuurlijk mensen die wel graag in die regio wonen.

Verder schijnt ze dus helemaal krankjorum te worden van hun eigen lieve hondje (joh, dat had ik nog niet gemerkt).
Om zeer goede redenen wilden ze namelijk nooit meer een herder (ze hebben nog een tervueren, best een leuke hond), maar de Engelse Bulldog schijnt toch wel erg tegen te vallen in de zin dat hij absoluut niet wenst te luisteren en niet te corrigeren is en extreem brutaal zou zijn (in hoeverre je kunt vinden dat honden brutaal zijn, maar ik snap wel wat ze bedoeld denk ik).
Alle buurthonden die op hem reageerden reageren al lang niet meer en die van mij doet nog steeds alles uitdagen zuchtte ze. In huis schijnt hij ook te doen waar hij zin in heeft (niet luisteren dus) De herders leerden ze zo iets heel snel aan/af. Eh ja, reden waarom ik wel herders wil en gewoon zoek naar geschikte herders ipv alle herders meteen afschrijf.  ;)
Ik heb haar maar een tip gegeven van neem anders contact met die en die op voor hulp. In de hoop dat over een maand of twee dit kwartje ook valt.  :P

Dus de uiteindelijke aap is uit de mouw, mevrouw is extreem gefrustreerd en weet zich geen raad meer. Als ze nu voor de volgende keer nog leert om dan niet anderen met die frustratie en wanhoop lastig te vallen.

Maar goed, over een maandje of zo zijn ze er niet meer. Wel zo fijn om met normaal contact afscheid van elkaar te kunnen nemen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2945917
Wat goed Lil! Veel fijner om normaal contact te kunnen hebben. Dat kweekt begrip en wie weet hoe zeer het haar nu ook opgelucht heeft!

En even heel erg voor jezelf: wat een bevestiging dat het dus niet aan jou lag! En wat een "beloning" voor het voor jezelf opkomen! Werkt dus veel beter dan je eindeloos aan proberen te passen. Ik vind het echt heel fijn voor je dat het zo uit heeft gepakt! Nu maar wachten op de nieuwe buurman!
Door Lil
#2945922
Kaela schreef: Wat goed Lil! Veel fijner om normaal contact te kunnen hebben. Dat kweekt begrip en wie weet hoe zeer het haar nu ook opgelucht heeft!

En even heel erg voor jezelf: wat een bevestiging dat het dus niet aan jou lag! En wat een "beloning" voor het voor jezelf opkomen! Werkt dus veel beter dan je eindeloos aan proberen te passen. Ik vind het echt heel fijn voor je dat het zo uit heeft gepakt! Nu maar wachten op de nieuwe buurman!
Helemaal waar! De volgende keer bij iets in die trant zal ik 'onderhandelen' in de zin van wat je vraagt is onredelijk, maar ik wil je best wel helpen voor zover dat kan/redelijk is.
Door nanna
#2945924
wat fijn dat jullie toch nog hebben kunnen praten  ;)
en nu maar wachten op de leuke lieve /knappe buurman ;) ;)
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2946273
Ah wat super zeg! Mooi dat ze weg gaan :p dat gezeik Pff waar gaat t over zeg!
Ik zou me best aanpassen maar niet mogen zingen of als je hond een keer blaft en die van hun heel de tijd je dat meteen op je bord krijgt? Nee sorry daar werk ik niet aan mee ;)
Gebruikersavatar
Door DebbieV
#2946473
Hier ook zo'n buurman.... Klagen dat de honden al uren blaffen terwijl je net de auto in stapt op de parkeerplaats. Woord tegen woord... Lost allemaal niks op. Ook hier wel webcam aan gehad om te checken hoe of wat maar honden blaffen alleen als er iets is. Negeren werkt het beste! Verder zelf niet druk om maken (makkelijker gezegd dan gedaan), ik was ook zo vriendlief vond dat ik hem moest negeren als hij klaagde. En hoor hem nooit meer. Zeg hem gewoon gedag als ik hem een keer tegenkom maar verder niks. Ook alle andere buren hoorde niks raars.... Ja 1 keer, toen kreeg ik en berichtje met de vraag of het wel goed ging want die hond ging tekeer terwijl hun ze nooit horen. 8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door