Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#2927002
Kim_S schreef: Zijn die gewoon voor de ijsjes  :biggrin2:
Ik vrees dat we die eind mei ook al aan moeten laten staan vanwege de hoeveelheid bestelde barf  :-X (28 kilo rundvlees, 40 x biokalkoennekken, 50 x biokipkarkassen en 10 kilo biokippennekken om te drogen. Alles bij elkaar al een kilo of 70. En daar moeten die 3 dozen van Nienke nog bij... Ben je goed in proppen? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2927004
Anne in Duitsland schreef: Ik vrees dat we die eind mei ook al aan moeten laten staan vanwege de hoeveelheid bestelde barf  :-X (28 kilo rundvlees, 40 x biokalkoennekken, 50 x biokipkarkassen en 10 kilo biokippennekken om te drogen. Alles bij elkaar al een kilo of 70. En daar moeten die 3 dozen van Nienke nog bij... Ben je goed in proppen? :biggrin2:
Zal ik meneer S vragen of we ook de backup-vriezer mee kunnen nemen?

:sofa:
Door Anne in Zweden
#2927020
Kim_S schreef: Zal ik meneer S vragen of we ook de backup-vriezer mee kunnen nemen?

:sofa:
Jááááá! :mbounce:

OT  :angel: : een back-upvriezer is ook heel handig om te hebben! :D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2927023
Anne in Duitsland schreef: Jááááá! :mbounce:

OT  :angel: : een back-upvriezer is ook heel handig om te hebben! :D
Meneer S zegt dat het mag.

En dat hij dan alleen op vakantie gaat  >:( >:( >:(

OT: eigenlijk kan je gewoon niet zonder een back-upvriezer!  :D
Door Anne in Zweden
#2927037
Kim_S schreef: Meneer S zegt dat het mag.

En dat hij dan alleen op vakantie gaat  >:( >:( >:(
Tssss. Zie je wel: nooit overleggen! :D
Door Martine-Tom
#2927039
Anne in Duitsland schreef: Tssss. Zie je wel: nooit overleggen! :D
Gewoon vlak voor vertrek zeggen dat je even moet plassen en dan stiekum de aanhanger met vrieskist aankoppelen, gaat ie nooit niet merken!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2927146
Anne in Duitsland schreef: Tssss. Zie je wel: nooit overleggen! :D
Te laat  >:(
Martine-Tom schreef: Gewoon vlak voor vertrek zeggen dat je even moet plassen en dan stiekum de aanhanger met vrieskist aankoppelen, gaat ie nooit niet merken!
Das plan B  :biggrin2:
Door lightning
#2927221
Ik heb een kast en een kist. Ik heb 2 honden. Als er 1 hond ooit weg komt te vallen gaat de kist weg. Vind kast makkelijker. Neemt minder ruimte in beslag. Voor ons zelf hebben we een amerikaanse koelkast waar een stuk vries gedeelte zit. De honden hebben dus meer vriezer dan wij. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door