Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door andrevanes
#2926737
Ik heb eind vorig jaar ook shockwave therapie gehad.
Ik vond de therapie niet echt lekker, maar het was goed te doen. Vooral de 2de keer was pijnlijker als de eerste keer.
Bij mij is de slijmbeursontsteking in mijn schouder niet helemaal over gegaan, maar na nog een spuit in mijn schouder waren alle klachten weg.
Gebruikersavatar
Door Riek
#2935538
Ben een blij ei!!
Heb net sinds lange tijd weer een rondje door het bos gelopen.
Morgen krijg ik de 4e behandeling, maar ik kan nu al zeggen dat het goed aanslaat.
Zaterdag show gehad en zondagmiddag naar Amsterdam geweest, redelijk veel gelopen, met veel terraspauze's en had (terecht) redelijk veel pijn zondagavond.
Gisteren viel het me erg mee, en vandaag durfde ik zelfs een rondje bos er aan te wagen.
En Yes!! Het gaat best goed :D
Door petrap
#2938453
Ik heb 1 1/2 jaar rondgelopen met hielspoor. Steunzolen, MBT-schoenen hielpen niet echt. Met 8 behandelingen shockwavetherapie was ik er vanaf!
Door vl1411
#2938755
mn moeder heeft het ook gedaan
en indd wel pijnlijk maar het resultaat super
wel heeft ze daarnaasst nog zooltjes als ze die niet draagt voelt ze het een klein beetje
Door Borke
#2941149
Wat ik ook heb ontdekt, dankzij mijn collega die ergonome is, is dat 'actief staan' helpt bij voetklachten.

Vroeger stond ik altijd 'op slot' heel vast en stevig in 1 positie. Daarbij vaak ergens tegenaan hangend en op 1 heup steunend.

Nu heb ik mezelf aangeleerd, n.a.v. heupklachten, om dit niet meer te doen en prompt had ik ook minder voetklachten  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door