Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2924542
Lizzy schreef: Ik zou nu naar "kijk eens in je navel" gaan :biggrin2:
Ja, daar kwam ik net vandaan inderdaad. Leuk bp.

Ik ga maar een zak brokken halen denk ik!

Zal ik dan, uit compassie, mijn smerige verhaal maar vertellen dan?
Gijs had een paar weken terug diarree. Waterdun maar wel bruin. Blijft dan heerlijk in zijn broek en staart hangen. Behalve als hij zich uitschud. En hij was aangelijnd. En dus naast mij...

Echt, ik zag er uit alsof ik naast een modderplas had gestaan terwijl Angelique er doorheen komt gesjeest. Van achter mijn oren, tot het puntje van mijn tenen.
Gebruikersavatar
Door Hope
#2924549
HAHAHAHA ik heb beeld! Gadverdamme!
eelke schreef: Ja, daar kwam ik net vandaan inderdaad. Leuk bp.

Ik ga maar een zak brokken halen denk ik!

Zal ik dan, uit compassie, mijn smerige verhaal maar vertellen dan?
Gijs had een paar weken terug diarree. Waterdun maar wel bruin. Blijft dan heerlijk in zijn broek en staart hangen. Behalve als hij zich uitschud. En hij was aangelijnd. En dus naast mij...

Echt, ik zag er uit alsof ik naast een modderplas had gestaan terwijl Angelique er doorheen komt gesjeest. Van achter mijn oren, tot het puntje van mijn tenen.

Haha ook fijn!
#2924638
Ik wou net zeggen: ik vind dat niet zo dom hoor. Eerst lekker een hapje eten, en daarna je mond afvegen aan mama! ;D

En dan ook nog doen alsof je verdwaald was, zodat mama dolblij is je weer te zien en jou meteen alles vergeeft! :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op ma 12 mei 2014, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
#2924662
eelke schreef: Ja, daar kwam ik net vandaan inderdaad. Leuk bp.

Ik ga maar een zak brokken halen denk ik!

Zal ik dan, uit compassie, mijn smerige verhaal maar vertellen dan?
Gijs had een paar weken terug diarree. Waterdun maar wel bruin. Blijft dan heerlijk in zijn broek en staart hangen. Behalve als hij zich uitschud. En hij was aangelijnd. En dus naast mij...

Echt, ik zag er uit alsof ik naast een modderplas had gestaan terwijl Angelique er doorheen komt gesjeest. Van achter mijn oren, tot het puntje van mijn tenen.
Ik ben helemaal niet door een modderplas gesjeest. ::)

Maar lekker verhaal ook, wat een lekker luchtje zal jij hebben gehad! :biggrin2: :biggrin2:
Door eelke
#2924677
Maxi's 3-tal schreef: Ik ben helemaal niet door een modderplas gesjeest. ::)

Maar lekker verhaal ook, wat een lekker luchtje zal jij hebben gehad! :biggrin2: :biggrin2:
De anderuuhh!
Ja. En bril enzo. Dat er zo veel ml stront in een vacht blijft hangen joh  :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door