Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2924656
Riek schreef: Prima.
Hou je er wel rekening mee dat ik "live" een redelijk nette dame ben?  ::)
Haha ja, ik heb me de vorige keer behoorlijk ingehouden tegen jouw Jan  ;D wat zei hij nou ook al weer? Volgens mij was hij verbaasd dat je iets over hem zei ofzo....ik weet niet meer wat het nu was.  ???
#2924659
Riek schreef: Prima.
Hou je er wel rekening mee dat ik "live" een redelijk nette dame ben?  ::)
::) ::) :2funny: :2funny: :2funny:


Jamaarjamaar, ik sta er al bij zonder vraagteken, maar weet het nog helemaal niet, kan namelijk eigenlijk niet rijden op dit moment.
En als ik wel zelf met de auto kom kan Michiel niet later nog komen, want die heeft dan geen vervoer.
Dus vraagtekens graag. :P
#2924660
Maxi's 3-tal schreef: ::) ::) :2funny: :2funny: :2funny:


Jamaarjamaar, ik sta er al bij zonder vraagteken, maar weet het nog helemaal niet, kan namelijk eigenlijk niet rijden op dit moment.
En als ik wel zelf met de auto kom kan Michiel niet later nog komen, want die heeft dan geen vervoer.
Dus vraagtekens graag. :P
Voor jou is het bijna een thuis wedstrijd, vast wel iemand die je op wil pikken toch!
#2924664
eelke schreef: Haha ja, ik heb me de vorige keer behoorlijk ingehouden tegen jouw Jan  ;D wat zei hij nou ook al weer? Volgens mij was hij verbaasd dat je iets over hem zei ofzo....ik weet niet meer wat het nu was.  ???
Mijn naam is haas  :biggrin2:
Ik heb echt geen idee wat je bedoelt.
#2924673
Ronald schreef: Jij krijgt geen vraagtekens... Punt.

En anders rijd ik gewoon over Deventer  :P

Dat is natuurlijk ook nog een optie. Dan hoef je niet zelf te rijden, Angelique!
nou zeg, ik wil een vraagteken *uitroeptekenuitroeptekenpunt*

Ja, ga even half Nederland door.  ;D
Maar dat is wel een heel eind voor je omrijden Ronald, vind ik nou niet nodig. :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door