Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2921643
Mieke L. schreef: nee echt niet!!!! heeft ze helemaal zelf gevonden!!
Uhuh.
Door eelke
#2921648
Kim_S schreef: Uhuh.
Uh ja. Wel na jouw opmerking in dat andere topic, ff kritisch gekeken en meteen het goede topic. Ik leer jullie inmiddels wel kennen ;)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2921652
eelke schreef: Uh ja. Wel na jouw opmerking in dat andere topic, ff kritisch gekeken en meteen het goede topic. Ik leer jullie inmiddels wel kennen ;)
:) Bitterballetje dan maar?
Door eelke
#2921657
Kim_S schreef: :) Bitterballetje dan maar?
Jaaaa lekker!

Pittige dag gehad. Moest iemand inwerken. Vind ik hartstikke leuk om te doen, maar tis wel echt heeeeeeeeeeeeeeeel veel gepraat dan. Normaal zit ik tussen de cliënten door in mijn eentje in de auto, maar nu zat er iemand naast die ik uitleg moest geven......dus echt vanaf 3 tut half 10 aan een stuk door gepraat/geluisterd. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut  :D
Door eelke
#2921663
Kim_S schreef: Is het nachtbarfers-topic al open? Ofisdanogtevroeg?
Gooi maar open!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2921682
eelke schreef: Jaaaa lekker!

Pittige dag gehad. Moest iemand inwerken. Vind ik hartstikke leuk om te doen, maar tis wel echt heeeeeeeeeeeeeeeel veel gepraat dan. Normaal zit ik tussen de cliënten door in mijn eentje in de auto, maar nu zat er iemand naast die ik uitleg moest geven......dus echt vanaf 3 tut half 10 aan een stuk door gepraat/geluisterd. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut  :D
vermoeiend!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2921993
Kim_S schreef: Manlief heeft vandaag het (uitzend)contract getekend voor een andere baan!  :D

Hij gaat meer verdienen, heeft minder reistijd, en vaste werktijden (ploegendienst).
Enig minpuntje is dat hij nog steeds voor het uitzendbureau werkt, maar dit is echt zoooo'n enorme verbetering!

Helemaal happy  :)
Goed bericht!  :groupwave2:  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door