Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pallas
#2919208
Van harte gefeliciteerd Joke :-* :-* :-*

Ik hoop dat je vandaag kan genieten van de kleine dingen de zon en de natuur, de honden, de poes en Jeroen. Niet persé in deze volgorde hoor :biggrin2:
Door ashley
#2919264
Iedereen bedankt voor de felicitaties  :-*

Vandaag toch een uurtje in het zonnetje kunnen zitten  :groupwave2: De rest van de dag lig ik op het bed in de woonkamer. Het gaat momenteel weer heel erg slecht met mij. Er komt weer een grote buikoperatie aan, er groeit een fistel vanuit mijn buikvlies naar het restantje dunne darm als dat aankoppelt is het leed niet te over zien en zeer waarschijnlijk overleef ik dat niet. Dat is niet de enige bende in mijn buik. Er wordt weer van alles uitgehaald oa eierstokken die zwaar ontstoken zijn, kringspier wordt verwijderd en in de lege plek in mijn buik wordt naar verwachting een bilspier geplaatst. Maar eerst zal ik moeten aankomen, nog net 50 kilo vinden de artsen te weinig voor zo'n zware ok. Volgende week weer een hele dag naar Sittard en horen we verder wat de plannen zijn en wanneer de operatie zal gaan plaats vinden. Zelf zou ik het het liefst na de zomer doen zodat ik nog wat kan genieten van mooi weer en proberen met TPV om aan te komen. Aankomen is alleen niet makkelijk met een zwaar ontstoken, te snel werkende schildklier. Die moet nog behandeld worden met een flinke overdosis radioactief jodium maar dat zal pas volgend voorjaar zijn. Mijn buik is eerst want dat kan levensbedreigend zijn  :-\

Gelukkig is Jeroen heel zorgzaam en lief voor me en samen met de honden heb ik evengoed nog wel plezier in het leven. Neemt niet weg dat het niet-reanimeren beleid en de euthanasie verklaring up-to-date gehouden worden.

Nogmaals fijn dat jullie nog aan mij gedacht hebben  :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door