Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door karin2
#2917993
gisteren heeft mijn dochter na bijna 26 weken zwangerschap een engeltje op de wereld gebracht  :'( :'( :'(

vaarwel mijn kleine lieve kleinzoontje het ga je goed  :-*
Door Nadia
#2918004
Ohhh nee.. Jeetje, wat immens vreselijk. De tranen rollen over mijn wangen.

Ik leef met jullie mee. Heel veel sterkte gewenst voor iedereen!!
Door karin2
#2918005
Ik vind het nog het allerergste voor mijn dochter en dan mijn oudste  kleinzoon met zijn overleden broertje in zijn armen zien zitten terwijl hij zachtjes zijn wangetje aait .... pfffffffff dat doet verdomd veel pijn en er is niks dat ik er aan kon verhelpen  :(
mijn verstand zegt dat het beter is zo (was een heel gecompliceerde zwangerschap ) maar als je dan zo geconfronteerd word  :(
ze is gelukkig heel goed opgevangen en de kinderen ook een grote pluim voor de verpleegsters en artsen !
Door Nadia
#2918015
Jeetje :(
Wist ze dat haar zoontje zou overlijden??
Op de dag dat Dwayne geboren is, is in het ziekenhuis ook een baby dood geboren. Vreselijk. Een ouder hoort zijn kind niet te begraven..
Door Rabia
#2918017
Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal!

Miss heb je wat aan dit liedje:

Kindje
ik vind je zo mooi
op die foto van toen
de wereld was groen
en jij was zo broos
een roos in de knop
een mens in de dop

Kindje,
m'n alles erop en eraan
m'n zon en m'n maan
m'n hele bestaan
was met jou verweven
maar jij bleef niet leven

Ik koester je foto
je foto die nooit werd gemaakt
maar iedere dag in m'n hart wordt bewaakt
tot ik je weer zal zien

Kindje,
ik vind je terug
en hoe dat zal zijn....
Ben jij dan nog klein
of zul jij mij dragen misschien?
Da's dan even wennen
maar 'k zal je herkennen
Door karin2
#2918021
Rabia schreef: Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal!

Miss heb je wat aan dit liedje:

Kindje
ik vind je zo mooi
op die foto van toen
de wereld was groen
en jij was zo broos
een roos in de knop
een mens in de dop

Kindje,
m'n alles erop en eraan
m'n zon en m'n maan
m'n hele bestaan
was met jou verweven
maar jij bleef niet leven

Ik koester je foto
je foto die nooit werd gemaakt
maar iedere dag in m'n hart wordt bewaakt
tot ik je weer zal zien

Kindje,
ik vind je terug
en hoe dat zal zijn....
Ben jij dan nog klein
of zul jij mij dragen misschien?
Da's dan even wennen
maar 'k zal je herkennen

heel mooi dank je wel zal het aan mijn dochter doorsturen (ze houd zich sterk maar haar klop komt nog vrees ik ) er zijn gelukkig wel foto's gemaakt (door "Earlybirds ") en wij hebben het kindje ook mogen vasthouden en afscheid genomen, ach 't was zo'n mooi perfect kindje  :smitten:
Door Tanna
#2918024
Wat verschrikkelijk! Gelukkig dat ze hun kindje hebben mogen zien en vasthouden. Een vriendin van me heeft haar voldragen, gestorven baby gebaard en hem niet mogen zien, niemand ook die een foto van hem had gemaakt, niks. Zo ging dat begin jaren '80.
Heel veel sterkte voor je dochter, wat een verdiet..........
Door karin2
#2918028
Tanna schreef: Wat verschrikkelijk! Gelukkig dat ze hun kindje hebben mogen zien en vasthouden. Een vriendin van me heeft haar voldragen, gestorven baby gebaard en hem niet mogen zien, niemand ook die een foto van hem had gemaakt, niks. Zo ging dat begin jaren '80.
Heel veel sterkte voor je dochter, wat een verdiet..........

ooohhhhh wat moeilijk moet dat zijn dat je niet eens een tastbare herinnering hebt  :'( dit maakt het verwerkingsproces veel moeilijker denk ik  :'(

de papa van de oudste kids was aan het twijfelen of ze hun broertje moesten zien maar ik weet uit ervaring bdat dat wél helpt (en ze wilden het zelf niks geforceerd ) anders kunnen ze dat veel moeilijker plaatsen .
Ja ondanks de triestige gebeurtenis ben ik heel dankbaar voor de opvang  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door