Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2917954
-Saskia- schreef: :-X Ieuw.

Die van mij was écht leuker. Iets te jong, maar ach... who's counting, toch?  :biggrin2:
Ja maar, toyboys is zo 2011.
tuinmannen zijn wel weer 2014 en nu??
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2917973
Pauline schreef: Volgens mij laurier. Allebei!

Laurier

Afbeelding

Afbeelding
:o Joh!!

Wordt dat zo groot?!
En waarom worden de "jonge" takken dan kaal in de winter en de "oude" niet?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2917974
Nou ja zeg..., je vraagt wel heel erg veel van mijn blonde verstand..... Ik heb geen idee, maar ken een aantal laurierheggen die flink uit hun krachten zijn gegroeid....

Edit: kun je wel drogen hoor die blaadjes, hoef je NOOIT meer laurier te kopen!  8)
Door Anneloog
#2917984
De laurier familie is zeer groot/divers en vele kunnen echt heel groot en oud worden, maar niet alle laurier is geschikt om te gebruiken in de keuken ;)
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2918048
Anneloog schreef: De laurier familie is zeer groot/divers en vele kunnen echt heel groot en oud worden, maar niet alle laurier is geschikt om te gebruiken in de keuken ;)
:biggrin2: Je hoeft je bij mij geen zorgen te maken dat ik per ongeluk een verkeerde tak van de laurierfamilie uit de tuin in m'n eten verwerk, hoor.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2918077
-Saskia- schreef: :biggrin2: Je hoeft je bij mij geen zorgen te maken dat ik per ongeluk een verkeerde tak van de laurierfamilie uit de tuin in m'n eten verwerk, hoor.  :biggrin2:
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2918092
Henny V. schreef: Hier zegt de tuinman : olijfwilg met kamperfoelie.
Ah een tuinman-man! :coolsmiley:

Maareh: olijfwilg en kamperfoelie zijn 1 plant/boom? Of 2?

Ik moet zeggen: de bloesem ruikt heerlijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door