Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Vivianneb
#2917914
Maar Rita, voordat je allerlei moeilijke dingen gaat uithalen - je geschiedenis wissen brengt je plaatje niet terug.
Als ik de url van het plaatje bekijk zit het in het album van Mieke L. - en dat plaatje bestaat niet meer. Iemand (jij of Mieke) zal dus een nieuwe moeten uploaden en je handtekening even moeten updaten...
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2917933
Het is mijn schuld!  :o Klopt inderdaad! Ik heb jaren terug die foto van Rita op mijn photobucket gezet om hem daarna in haar onderschrift te plaatsen. Ben tijden niet op photobucket geweest en heb daar pas flink opgeschoond en er geen moment meer aan gedacht dat ie dan uit hier uit haar onderschrift zou verdwijnen!
Door eelke
#2917934
Mieke L. schreef: Het is mijn schuld!  :o Klopt inderdaad! Ik heb jaren terug die foto van Rita op mijn photobucket gezet om hem daarna in haar onderschrift te plaatsen. Ben tijden niet op photobucket geweest en heb daar pas flink opgeschoond en er geen moment meer aan gedacht dat ie dan uit hier uit haar onderschrift zou verdwijnen!
Eerst alleen maar keten en dan uiteindelijk pas tot deze conclusie komen!  ::) maar goed dat jij geen mod-ambities hebt!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2917937
eelke schreef: Eerst alleen maar keten en dan uiteindelijk pas tot deze conclusie komen!  ::) maar goed dat jij geen mod-ambities hebt!
het is inderdaad niet voor niets dat ik die niet heb  :biggrin2:
Rita, heb je zelf die foto nog?
Door Vivianneb
#2917941
Mieke L. schreef: Het is mijn schuld!  :o Klopt inderdaad! Ik heb jaren terug die foto van Rita op mijn photobucket gezet om hem daarna in haar onderschrift te plaatsen. Ben tijden niet op photobucket geweest en heb daar pas flink opgeschoond en er geen moment meer aan gedacht dat ie dan uit hier uit haar onderschrift zou verdwijnen!
Hihi butterfly effect he...  ;D
Door Lil
#2917950
nikèdog2000 schreef: google
Dat is Chrome neem ik aan? (google is voor zover ik weet een zoekmachine, ben ook maar htk gebruiker van computers).

Rechts bovenin heb je 3 horizontale streepjes onder elkaar. Daarop klikken, dan naar geschiedenis gaan en dan de knop browsegegevens wissen.
Door nikèdog2000
#2917971
Mieke L. schreef: het is inderdaad niet voor niets dat ik die niet heb  :biggrin2:
Rita, heb je zelf die foto nog?

mieke is niet erg hoor
ik ga een andere foto zoeken
3 van de 4 die er op stonden zijn er niet meer
en ja het is tijd voor wat anders


viv bedankt
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2917998
nikèdog2000 schreef:
mieke is niet erg hoor
ik ga een andere foto zoeken
3 van de 4 die er op stonden zijn er niet meer
en ja het is tijd voor wat anders


viv bedankt
Pfff gelukkig, ja die foto was al van een paar jaartjes terug. Jeetje en 3 van de 4 niet meer in leven!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door