Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2913948
ja, wij hebben hem al een paar maanden!
Wifi (border collie) heeft ook de grootste en vind hem geweldig!

Hij is niet echt heel stevig, niet dat ze hem zo kapot hebben, maar ik weet zeker dat als ik Wifi er alleen mee zou laten spelen, dat hij het eind van de dag niet red. Wij voetballen (nou ja, ik voetbal en wifi drijft en apporteert) er vaak mee (in en om het water) en dan gaat hij dus al maanden mee. Met apporteren uit het water is het voor mijn border een tikkeltje lastig, omdat ze hem echt op de goede plek beet moet pakken, omdat haar bek net te klein is om hem overal te kunnen pakken, maar ik denk dat Patsy daar geen last van zal hebben  ;)

En verder kan ik alleen maar zeggen dat hij schijnbaar erg leuk is, want wif draagt hem bij het avondrondje (half uurtje) altijd de hele weg en gooit hem regelmatig voor m'n voeten zodat ik hem weer weg moet schoppen. Het enigste nadeeltje is dat ze hem zo leuk vind, dat er geen enkele andere hond aan mag komen (daar houden we dus maar rekening mee met wandelen ;))
Laatst gewijzigd door Manon op za 26 apr 2014, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
#2913951
oh ja, gewone voetballen zijn hier dus ook zo lek, maar het is dus niet zo dat als ze hier hun tanden in zetten dat je dat ziet in het oranje doek zeg maar. Dat blauwe is rubber en gaat dus sowieso niet kapot... Tipje: trap er niet tegen aan met blote voeten :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door