Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2913833
Kaio schreef: Pauline 60???? Vanaf de schoft? Dan heb ik wel rare cm als ik met Maci op 70 uitkom....
60 cm vanaf zijn schouders tot de staartaanzet, of meet ik helemaal verkeerd?

Edit: ik denk dat het 48 cm is..... :-[
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2913840
Aja ik dacht al dat is een grote mini teckel  :biggrin2:

Nou hier de foto's
Fozzy is 85 cm lang, kaio 80 en maci 73. Borst ong iets meer dan 100. Nek 80 los gemeten.

Ik vind dus dat de hals bij de ruffwear ook groter had mogen zijn ( misschien is dat bij de nieuwe ook) de buikband vind ik verder naar voren zitten dan op bijv de plaatjes op internet.
Afbeelding
Afbeelding
Heel dicht achter de voorpoten, zou verder ,mogen zijn
Afbeelding
Afbeelding
Vind hem dus net iets te krap in de nek. Ik wil wel een 2e jas hebben, dus ga maar eens navragen wat ze veranderd hebben en wat de nekopening is


Edit de nek opening heb ik net precies opgemeten, die is 70, op de ruffwear pagina zie ik in de tabel 71 staan bij de xl, kleine duitse dog dan op de foto  :-\

Edit2 op deze site staat dat de maatvoering groter is geworden...http://www.natteneuzen.nl/body-cooler/s ... product/10
Laatst gewijzigd door Kaio op za 26 apr 2014, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#2913850
Kaio schreef: Aja ik dacht al dat is een grote mini teckel  :biggrin2:

Nou hier de foto's
Fozzy is 85 cm lang, kaio 80 en maci 73. Borst ong iets meer dan 100. Nek 80 los gemeten.

Ik vind dus dat de hals bij de ruffwear ook groter had mogen zijn ( misschien is dat bij de nieuwe ook) de buikband vind ik verder naar voren zitten dan op bijv de plaatjes op internet.
Afbeelding
Ik vind eerlijk gezegd dat deze er gewoon uitziet alsof ie een maatje te klein is... Is dit de XL van Ruffwear?
Door Anne in Zweden
#2913856
Kaio schreef: Jep ben het volledig met je eens.
Is de XL, naar mijn weten de grootste.
Klopt, afgaande op de site van Ruffwear.

Ik vind net een Hurtta Motivation 80cm (de grootste, die dus groter is dan de maten van de 75 cm) voor 399 kronen; zo'n 45 euro dus. Wel in de kleur Lila, de Blauw is 100 kronen duurder. Als ik er een moet bestellen voor je, roep je maar! Desnoods meet ik hem hier even op voordat ik hem doorstuur naar NL.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2913858
Anne in Duitsland schreef: Klopt, afgaande op de site van Ruffwear.

Ik vind net een Hurtta Motivation 80cm (de grootste, die dus groter is dan de maten van de 75 cm) voor 399 kronen; zo'n 45 euro dus. Wel in de kleur Lila, de Blauw is 100 kronen duurder. Als ik er een moet bestellen voor je, roep je maar! Desnoods meet ik hem hier even op voordat ik hem doorstuur naar NL.
Ja ik heb de maat gevonden van de 80, nek is 83 en borst 84-120. Voor Fozzy zou evt net iets te kort kunnen zijn, maar er zit een split in.
100 kronen is ?  :biggrin2:
Ik ga ff in beraad, en maak graag gebruik van je aanbod, scheelt wel veel
Door Anne in Zweden
#2913861
Kaio schreef: Ja ik heb de maat gevonden van de 80, nek is 83 en borst 84-120. Voor Fozzy zou evt net iets te kort kunnen zijn, maar er zit een split in.
100 kronen is ?  :biggrin2:
Ik ga ff in beraad, en maak graag gebruik van je aanbod, scheelt wel veel
Heb even de currency converter erbij gepakt :biggrin2: : 399 SEK = 43,78 € (da's dus de lila jas), 499 SEK = 54,75 € (da's de blauwe versie. 100 SEK = 11 €.

Komt voor verzending naar NL nog wel een tientje ongeveer bij.
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op za 26 apr 2014, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#2913862
Pauline schreef: 60 cm vanaf zijn schouders tot de staartaanzet, of meet ik helemaal verkeerd?

Edit: ik denk dat het 48 cm is..... :-[
Hahaha Boris is 60 cm lang (en hoog).
Door Laura2004
#2913870
Kaio schreef:

Kan ik niet  helemaal beoordelen vanaf hier, maar ik heb ooit zo'n koelmat gehad met gel en die werd best zwaar, dat zou ik  als groot nadeel zien
Dat is wel een groot nadeel idd..
Door Anne in Zweden
#2913876
En bij Amazon in Duitsland is ie ook goedkoop: 57,95 € (even op 80cm klikken):




Binnen D gratis verstuurd, moet je hem alleen nog even de grens over zien te krijgen.
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op za 26 apr 2014, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura2004
#2913886
Anne in Duitsland schreef: En bij Amazon in Duitsland is ie ook goedkoop: 57,95 € (even op 80cm klikken):




Binnen D gratis verstuurd, moet je hem alleen nog even de grens over zien te krijgen.
Weet jij of ik ook bij de Duitse amazon kan bestellen?  Of bezorgen ze alleen in Duitsland? 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door