Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lightning
#2909152
Nee dat begrijp ik ;). Ik dacht als je alvast 1 zou willen hebben qua uitslag kan dat ook als snel test. Hoop dat he mee valt. ik blijf duimen.
Door Martine-Tom
#2909155
lightning schreef: Nee dat begrijp ik ;). Ik dacht als je alvast 1 zou willen hebben qua uitslag kan dat ook als snel test. Hoop dat he mee valt. ik blijf duimen.
Ja heel graag hihi maar ja dit is een da van de oude stempel zonder meetapparatuur in huis...bewust voor deze nu gekozen dus moet me er maar even bij neerleggen, morgen is ie nog op nascholing ook dus word pas avond voor ik wat weet.
Door Martine-Tom
#2911519
Uitslagen zijn binnen en alles was perfect in orde  :)
Alleen de eosinophiles (0-6 ref waarde, uitslag 10) en aosinophils (absolute) (ref 0-600 uitslag 867) waren verhoogd wat volgens de da op wormen zou wijzen.
Dus probeerde er net een wormenpil in te mikken, komen ze met folders en begint Tom te blaffen, Freud in de stress  ::)
Dus ik denk dat ik het maar met een pipet ga doen  :P
Door Martine-Tom
#2911550
Psies, nooit bij stil gestaan dat ze van wormen zo ziek kunnen zijn...
Nalezen op het WWW blijkt dat idd zo te zijn.

Fpli was 0.9 ook wel eens fijn om te zien na de vorige 2 katten met waardes van 48 en 49  :)

Meneer is dus kerngezond, op de wormen na, en ik kan het nu bewijzen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2911578
Fijn om te weten wat de oorzaak is, en ook dat het makkelijk (nou ja, als er geen post was.. ::) ) te behandelen is. Beterschap verder!
Door monster
#2911782
Toch fijn een hond als Dribbel. Hij staat te kwijlen als ik de medicijnen pak en ligt in de keuken te wachten als ik het vergeet,
. Hij denkt dat het snoepjes zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door