Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2916573
Vanmorgen meneer K weggebracht en rondje boodschappen gedaan. Bij de jumper mocht Oscar even mee. Doen we anders nooit, maar ik vond 3 keer alleen in de auto ook zo wat. Hij vond het wel spannend, want uitgerekend bij de ingang stond zo'n drinkbak met fonteintje en stromend water is levensgevaarlijk... Daarna herstelde hij mooi en heeft hij bij de kassa voor het koekje nog een kunstje gedaan. Daarna twee andere winkels aangedaan, waarbij hij heel braaf in de auto is gebleven en rustig zat toen ik terug kwam.

Nu ben ik bezig met allerlei klusjes. Ik wil ook eindelijk de fotowand in de studio afmaken, maar hebben de lijstjes (waar ik er ook nog eens 6 van hem, zucht) geen ophanghaakje te hebben. Dus ik ga zo eens heel creatief knutselen en als dat niet lukt, mag Oscar nog een keer bij de bouwmarkt wachten. Want ik is eigenwijs en ik wil vandaag alles hebben hangen  :biggrin2:
#2916663
Gelukt! Helemaal zelluf gedaan. Nu ik er over nadenk, echt alles helemaal zelluf gedaan. Zelf foto's gemaakt, zelf afdrukken gekozen, zelf lijstjes gekocht, zelf 1 lijstje gesloopt, zelf de muur gewit, zelf opgehangen. En ik denk dat als ik pech heb, het ook helemaal zelf naar beneden dondert (want ik heb het natuurlijk wel op een wat alternatieve wijze opgehangen  ::))

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door