Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#2906363
Het lijkt er op dat Fjurdy zijn "leiderschap" verliest in mijn roedeltje. Nu is het op dit moment zo dat hij niets meer mag van Balou en door hem afgesnauwd wordt. Maar tegelijkertijd gromt Chendo regelmatig tegen Balou als die mee wil spelen. Ook gromt hij als ik met Balou alleen naar buiten ben  geweest en dan terugkom.
Dan loopt hij met stijve poten door de kamer en kijkt continu waar hij is.
Vanmorgen wilde Balou met hem mee spelen en toen gromde hij weer. Balou draait zich dan meteen om, loopt weg en vermijdt de confrontatie.

Wat kan ik hier mee? Want ik denk dat ik eerdaags wel een keer een knokpartij heb.

Zou iets van bachbloesem helpen?
Laatst gewijzigd door tt-tjes op za 12 apr 2014, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2906371
ik heb geen idee hoe erg het is of zo, maar ik geloof dan eerder in om een goede GT thuis te laten komen, de situatie te bekijken en jou handvatten de geven hoe en wanneer in te grijpen en gedrag om te buigen. Geloof niet in elke situatie in laat ze maar zelf uitzoeken.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2906436
Klinkt heel bekent, dat zie ik hier bij de meiden. En ja, hier wordt wel eens geknokt. Het gaat voornamelijk om de 2 jongsten die de "macht" over willen nemen. Ik laat ze het niet zelf uitzoeken. Ik grijp gelijk in. Maar of ik het eruit krijg ? Ik denk het niet. Het zal met de jaren wel slijten.
Door tt-tjes
#2906493
Heb jij dat ook dan als je er 1 apart mee naar buiten neemt? Chendo

de hele toestand is eigenlijk begonnen toen manlief in de ziektewet zat en ze 1 voor 1 uit moest gaan laten. Darrvoor nooit problemen gehad.

Ik heb morgen show met Balou en ik hou mijn hart vast voor als ik terugkom. Ik had het idee om Chendo mee te nemen, maar samen in 1 bench gaat em niet worden ben ik al achter.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2906521
tt-tjes schreef: Heb jij dat ook dan als je er 1 apart mee naar buiten neemt? Chendo

de hele toestand is eigenlijk begonnen toen manlief in de ziektewet zat en ze 1 voor 1 uit moest gaan laten. Darrvoor nooit problemen gehad.

Ik heb morgen show met Balou en ik hou mijn hart vast voor als ik terugkom. Ik had het idee om Chendo mee te nemen, maar samen in 1 bench gaat em niet worden ben ik al achter.

Dat had ik vorige week zaterdag met Anique. De thuiskomst is goed verlopen. Wel even de staarten omhoog en snuffelen, maar vechten deden ze niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door