Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lianneke
#2904738
Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ben niet zo,n ster met computers helaas.
Als ik bij mn i-pad in het beginscherm, met al die icoontjes dus, van boven naar beneden veeg krijg ik te zien:zoeken op i-pad.
Toets ik een letter in dan komen al mn berichten en e-mails van heel lang terug weer tevoorschijn. Ik heb deze allang uit mn brievenbus verwijderd en ook de prullenbak geleegd. Toch komen ze steeds nog terug. Hoe krijg ik dit weg?
Heb me al suf gegoogeld.
Help...
Door fem fatale
#2904778
Klinkt alsof je mail niet is weggegooid maar gearchiveerd naar de krochten van gmail. Dat is dus een gmailprobleem en niet ern iPadprobleem.

Probeer eens wat er gebeurt als je op de computer in gmail gaat zoeken, vind je die mails dan ook?
Door lianneke
#2904832
fem fatale schreef: Klinkt alsof je mail niet is weggegooid maar gearchiveerd naar de krochten van gmail. Dat is dus een gmailprobleem en niet ern iPadprobleem.

Probeer eens wat er gebeurt als je op de computer in gmail gaat zoeken, vind je die mails dan ook?
Ik ga zoeken, maar ook mn reacties van facebook worden gearchiveerd.
Door lianneke
#2904842
Nu zie ik iets staan bij instellingen: I  cloud ( geen suf idee wat ut is), maak reserve kopieen.
Wasdatdan??.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2904859
Dat is een grote digitale wolk waar je alles op kan slaan en die dus blijkbaar automatisch een back-up maakt van je ipad
Door lianneke
#2904881
dinky89 schreef: Dat is een grote digitale wolk waar je alles op kan slaan en die dus blijkbaar automatisch een back-up maakt van je ipad
Dit ga ik eens uitzetten, kan dat kwaad?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2904885
In principe kan het geen kwaad ;)
Als je dingen die je wilt bewaren maar op een tweede locatie opslaat voor het geval de ipad stuk gaat.
Want meer als een reservekopie is het namelijk niet.
Door lianneke
#2904977
dinky89 schreef: In principe kan het geen kwaad ;)
Als je dingen die je wilt bewaren maar op een tweede locatie opslaat voor het geval de ipad stuk gaat.
Want meer als een reservekopie is het namelijk niet.
Helpt ook niet, alles wordt nog opgeslagen.
Door Lida. S
#2905043
Ik zou ermee naar de applestore in Groningen gaan. Daar word ik altijd prima geholpen met mijn 'domme' apple-problemen.
Door lianneke
#2905046
Lida. S schreef: Ik zou ermee naar de applestore in Groningen gaan. Daar word ik altijd prima geholpen met mijn 'domme' apple-problemen.
Haha Lida, dus ik ben niet de einige!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door