Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2904744
Neally schreef: Nu, dat is ook naar. En helemaal omdat je geen diertjes vindt die het zouden kunnen zijn.
Misschien baby mugjes geweest? Of praat ik dan poep?

Stoommachines helpen heel goed.
Geen idee??
Vooralsnog denk ik dat het mini beestjes zijn die in het donzen dekbed zitten.
Yordi en ik hebben er Allebei niks bij gekregen vannacht :D
#2904753
Jullie slapen toevallig niet vlakbij een open raam? met in de buurt een vogelnest?

Tobi had hier de laatste weken iedere keer hij buiten was geweest vlooien op zich zitten, ik poetste en waste me gek ( maar erger nog ik maak die pup gek door mijn gekam voor hij naar binnen mag) tot dit weekend bleek dat er in de klimop die we net voor de winter kort geschoren hadden (tegen de muur van de buren op een m of 4 van de achterdeur) een nest zat waaruit vorig voorjaar eksters de jonge merels verjaagd hadden (ik vond die merels en hun piepende jongen altijd zo mooi om bezig te zien). Het nest zat echt vol vlooien, alles is bespoten, 't nest zit in een dichtgeknoopte zak tot de containers opgehaald worden en..............geen vllooi meer gespot. Ik slaap weer rustiger zonder nachtmerries over kapers in mijn bed. Mijn dochter werd buiten gebeten en reageerd daarop met enorme bulten (drie puntjes naast mekaar). Mijn man heeft het nest weggehaald en kreeg geen enkele beet.
#2904829
Jantina schreef: Oooh afschuwelijk, beestjes  :nerves:!
Hoop dat je er vanaf bent. Waar heb je mee schoon gemaakt? Geloof dat ouderwets azijn een van de beste killers is.
Stoomreiniger, dettol en bleek. Azijn! Oké, doen we dat strakjes ook nog even..

Tuurlijk Jeroen. En dan zeker ook nog een foto :D
#2904844
Nadia schreef: Maar die doen toch echt zeer??
Dazen doen echt zeer ja, maar je hebt ook nog andere, kleine steekvliegen.


Herstel, die andere heten allemaal Dazen, maar je hebt dus verschillende soorten dazen. Niet allemaal even groot.
Laatst gewijzigd door Lil op wo 09 apr 2014, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door