Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#2902778
Rond slingerende sokken verdwijnen uit de slaapkamer en verschijnen weer op de bank :confused1:
Soms hoor je kleine voetjes lopen  :nerves:
Kleine plasjes water verschijnen uit het niets  ???
En soms hoor je een zacht griezelig gepiep wat langzaam verandert in angstaanjagend gehuil  :nerves: :sofa:





























Hier bij stel ik jullie voor aan het kleine spook wat sins maandag ons huis bewoond :biggrin2:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zijn naam is haku en we hebben hem vernoemd naar de draken jongen uit de film spirite away
En een klein draakje is hij  :biggrin2:
Hij is een verschrikkelijk lieve schat en is helemaal dol op me, sins woensdag is hij ook naar mijn vriend gaan trekken  :D
Ik ben super blij en geniet van alle avonturen die we samen beleven, binnen kort gaan we samen naar de honden school om te leren hoe we samen moeten werken  8)
Gebruikersavatar
Door nova
#2902805
oohhh,  rede genoeg voor het inhuren van  een spokenjager, of andere optie ; pup terugbrengen  ;D

gefeliciteerd met de komst van je puppenkind, en ik hoop dat  het spoken snel voorbij is
Door jasmijn
#2902837
Martine-Tom schreef: Leukkk!! Welke fokker is het geworden? En hoe oud is je spookje?  :biggrin2:
Hij is van 5 december dus al wat ouder, hij komt bij een fokker uit Almere the rising star of anroja.
We gingen eigenlijke kijken voor 1 van zijn broertjes, maar hij is letterlijke in mijn hart gekropen  :smitten:

Zijn broertje wou alleen maar spelen met de anderen hondjes, had geen zin om bij je te komen zitten.
Haku wel, kwam elke keer terug om bij me te zitten  :smitten:
nova schreef: oohhh,  rede genoeg voor het inhuren van  een spokenjager, of andere optie ; pup terugbrengen  ;D

gefeliciteerd met de komst van je puppenkind, en ik hoop dat  het spoken snel voorbij is
Ach het spoken valt heel erg mee hoor, sommigen dingen zijn eigenlijke wel handig  :biggrin2:
Mijn vriend doet nu eindelijk zelf zijn sokken in de wasmand, wat mij met 1000 keer vragen niet lukt krijgt haku na 1 keer sokken jatten voor elkaar  ;D ;D
Ook de sloffen van mijn vriend worden hardnekkig richting de bank versleept, maar die krijgt hij niet zo heel ver  ::) :biggrin2:

De kleine plasjes water worden meestal keurig op de puppy trainer op het balkon of in de huiskamer gedaan, zo ook de kleine mini keutels.
Dus dat gaat ook al de goede kant op  ;) 

Hij is zo super lief, moet wel uitzoeken wat zijn super beloning is bij het cliker trainen.
Tot nu toe heb ik nog niks gevonden waar hij echt gek op, nou kwa eten dan.
Hij is namelijk echt helemaal gek op mij  :D lekker samen knuffelen is hij helemaal gek op  :smitten: :smitten: :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door