Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2898078
Thurin schreef: Net telefoon gehad van het ziekenhuis....ze gaan weer opereren ...pfff 3 x binnen 5 dagen....hoeveel kan een mens hebben...

Duimen maar weer dat ze er goed uit komt...zucht...
Heel veel sterkte, al iets gehoord?
#2898193
Richard en ik gingen net naar het park met de wolfjes. Staat er een stel met een American Akita en een stukje verderop staat een soort reistas. Na ons rondje staan ze er nog steeds en de politie staat er ook bij. Blijkt er een hondje, Chihuahua waarschijnlijk,  in die tas te zitten en de tas was verzwaard  :'( :'( :'(  De mensen hadden hem gevonden in het park. Waarschijnlijk zijn de "mensen" die het beestje in het water wilden gooien weggegaan toen deze mensen eraan kwamen :-\.
#2898230
Oh jakkes.  :'( >:(




:bigarmhug: voor Pauline en Thurin.




Sinds het weekeind veel gepraat en veel geluisterd; heel hard nodig en ook gezellig.  :)  Vanmiddag even lekker rustig aan gedaan.  ;)

En wat was het koud vanmorgen! Ik kijk uit naar de komende warme dagen.  :)
#2898232
Gatver Nynke!!
Vandaag hele leuke dag op stage. Ik ben orders gaan picken met de werknemers met een beperking. Hele leuke mensen werken daar. Ben nu wel heel moe, mijn spieren en gewrichten vonden het duidelijk een minder geslaagde dag. Maar even in een warm bad en dan mijn bedje in. Pillen werken nog niet echt helaas. :-\
#2898261
@Nyn: Gelukkig!
@Annemarie:  :-* you know why  8)
@Thurin en Pauline: Heel veel sterkte. Moeders zijn heul belangrijk!

Vanmorgen vroeg weggereden naar andere kant van het IJsselmeer. Begonnen met -1, via +7 terug bij +3. Het was best wel frisjes buiten! Gelukkig heeft de tuut een goede kachel  :biggrin2:

Me weer verbaasd over de rust op de weg. Kennelijk is al dat verkeer in elk geval niet elke dag nodig. Misschien toch maar eens meer gaan denken over thuiswerken...
#2898366
Ronald schreef: @Nyn: Gelukkig!
@Annemarie:  :-* you know why  8)
@Thurin en Pauline: Heel veel sterkte. Moeders zijn heul belangrijk!

Vanmorgen vroeg weggereden naar andere kant van het IJsselmeer. Begonnen met -1, via +7 terug bij +3. Het was best wel frisjes buiten! Gelukkig heeft de tuut een goede kachel  :biggrin2:

Me weer verbaasd over de rust op de weg. Kennelijk is al dat verkeer in elk geval niet elke dag nodig. Misschien toch maar eens meer gaan denken over thuiswerken...
Doe als ik, 50 uur per week naar je baas en daarnaast ook thuis werken, muurtjes schilderen, sierlijsten lijmen, deurtjes schuren, kozijntjes schuren, tapijt van trap verwijderen, trap schoonmaken voor nieuw tapijt etc. etc.
Best of both worlds!

:biggrin2:
#2898367
Okay ik heb iets nadeligst  gevonden van het wonen hiero. De tuin, die is groot en tuinieren is nog niet mijn hobby.


De zwemvijver

Afbeelding

We gaan pony Lucky 3 april ophalen. Elena heeft haar eerste pony les de volgende dag, maar nog niet met Lucky, eerst wennen aan elkaar.
#2898438
Ronald schreef: @Nyn: Gelukkig!
@Annemarie:  :-* you know why  8)
@Thurin en Pauline: Heel veel sterkte. Moeders zijn heul belangrijk!

Vanmorgen vroeg weggereden naar andere kant van het IJsselmeer. Begonnen met -1, via +7 terug bij +3. Het was best wel frisjes buiten! Gelukkig heeft de tuut een goede kachel  :biggrin2:

Me weer verbaasd over de rust op de weg. Kennelijk is al dat verkeer in elk geval niet elke dag nodig. Misschien toch maar eens meer gaan denken over thuiswerken...
:bigarmhug:

Meneer -A- probeert één dag in de week thuis te werken, lukt niet altijd. We hebben een logeerkamertje verbouwd tot 'kantoor' waar hij rustig kan zitten. Groot bureau erin want er moeten 2 laptops kunnen staan, en onze eigen administratie ligt daar ook lekker uit het zicht.  ;)
De deur kan goed dicht i.v.m. blaffende hond tijdens zakelijke telefoongesprekken.  :biggrin2:
#2898460
:angel2: :angel2: :angel2: Als alles volgens planning verloopt wordt mijn opa over kwartiertje geopereerd. Kan me echt nergens op concentreren daardoor......
Open hart operatie van 4 uur dus op zijn vroegst is hij om half 5 klaar met operatie, dan nog wakker worden en wachten op nieuws....
Dotteren of stent was niet mogelijk via hartcatheterisatie die hij begin maart heeft gehad. Zo enorm spannend want wil hem nog niet kwijt en hij was verder ook altijd gezond (is nu 78 dus niet extreem oud, laatste van mijn grootouders die nog leeft)
#2898617
Sterkte Dinky89! Hopelijk hebben jullie inmiddels de eerste goede berichten gekregen!

OT: gewerkt, gelachen, friet gegeten en die halve zool van een belg de poten onder zijn lijf vandaan laten rennen. Hij had wat last van ADHDjeritus, dus daar mocht wel even wat aan gebeuren. Ik fiets nu ongeveer 1 keer per 1 a 2 weken en het werpt zijn vruchten af. Hij loopt weer super goed en hij wilde vandaag ook graag een stukje hard! Joehoe!
Nu ligt ie heel erg zijn best te doen om rustig te zijn, zodat ie snel zijn eten krijgt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door