Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2896897
Sultan schreef: Hier zijn vooral de lege plastic flessen favoriet! Ik haal altijd de doppen en etiketten er af, die worden er sowieso afgesloopt en zo mogelijk opgegeten, dus dat wil ik voorkomen.
Meestal hebben de honden meerdere flessen in verschillende vormen, formaten en wel of niet gevuld met water.
We gebruiken limonade flessen, melk flessen en wasmiddel flessen. Uiteraard allemaal zeer goed schoongemaakt. De ene fles is vierkant, de ander rond, eentje heeft een handvat, de ander niet.
Haha, ja hier zijn lege plastic flessen ook een feest.

Zomer's gooi ik wel eens een hele berg lege flessen in een kuip. Ik gooi daar dan een paar handjes gedroogd lekkers in en zoeken maar.
Hoe voller de kuip met flessen, hoe leuker ze het hier vinden.
#2896920
cisfr schreef: Doet je hond de katten geen kwaad aan dan? Mijn hond is te ruw en heeft één kat verwond dat de kat naar de dierenarts moest. Maar voor haar inderdaad het leukste speeltje. Nu wil ik haar graag leren dat katten geen speelgoed zijn, maar het blijft lastig
Nee hoor, het is gewoon een beetje klieren en de katten lokken het zelf uit. Als ze er genoeg van hebben gaan ze buiten bereik zitten of naar boven waar de hond niet kan komen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door